כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"גשם של טילים"

ניקי היילי באשקלון: "לישראלים יש זכות להיות בטוחים"

שגרית ארה"ב באו"ם לשעבר ביקרה בבתים שנפגעו מרקטות במבצע שומר החומות, במסגרת משלחת עם ארגון נוצרי התומך בישראל. "היה כאן גשם של טילים בגלל איראן. תגידו לנו מה אתם צריכים ואנחנו נעזור"

ניקי היילי באשקלון: "לישראלים יש זכות להיות בטוחים"
זירת נפילת רקטה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המושלת לשעבר ושגרירת ארה"ב באו"ם בממשל טראמפ ניקי היילי, הגיעה ביום הבוקר (ראשון) יחד עם הכומר האוונגליסטי ג'ון הייגי לביקור באשקלון, במסגרת משלחת של ארגון "איחוד ידידי ישראל הנוצרים". כך דווח ב"ישראל היום".

כשעליה שרשרת של מדינתה, דרום קרוליינה, היא ביקרה בשני בתים בעיר שנפגעו ישירות מטילים בסבב ההסלמה האחרון: "אנחנו נמשיך להביע את תמיכתנו באופן ברור, לישראלים יש את הזכות להיות בטוחים. אנחנו נרד לשורש הבעיה".

הייגי אמר: "היה כאן גשם של טילים בגלל איראן. תגידו לנו מה אתם צריכים ואנחנו נעזור - אנחנו ארגון של 10 מיליון אנשים". בביקורה השני ראתה היילי את מה שנותר מבית בו פגע טיל שהרג מטפלת זרה, שסעדה ניצולת שואה – שנפגעה אף היא.

כשנשאלה על ידי ה"ג'רוזלם פוסט" אם ממשל ביידן עושה מספיק כדי לתמוך בישראל, לא השיבה ישירות, אך אמרה כי "אם היו נופלים מטחי טילים על וושינגטון, ואחד מבני הברית שלנו היה אומר לשני הצדדים לנהוג באיפוק, לא היינו רואים זאת בחיוב". היילי חיבקה שכנה שגם ביתה נפגע ישירות ובאורח נס לא פגש בתשעת האנשים החיים שם.

היילי, שכיהנה בעבר כמושלת של דרום קרוליינה ורבים צופים שתתמודד בפריימריז הרפובליקניים לקראת הבחירות לנשיאות בשנת 2024 התפללה בכותל המערבי בסוף השבוע וכתבה בחשבון הטוויטר: "לא משנה מה האתגרים שניצבים בפניהם, הישראלים תמיד מעלים על נס את החיים ומודים לאלוהים על הטוב שהעניק להם. אני מרגישה ענווה גדולה להצטרף אליהם שוב בתפילה במקום קדוש כל כך".

ניקי היילי אשקלון שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד