ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
נדחתה שוב ושוב

צעדת ירושלים נדחתה לשלישי; הערבים מאיימים ב'יום זעם'

לאחר שנדחתה שוב ושוב אישרו גורמי הביטחון לערוך את צעדת ירושלים ביום שלישי, החמאס ושאר הארגונים החברים בארגון 'הפלגים הלאומיים והאסלאמיים' קוראים ליום זעם בשלישי בגדה, בעזה ובירושלים

צעדת ירושלים נדחתה לשלישי; הערבים מאיימים ב'יום זעם'
מצעד הדגלים. אילוסטרציה צילום: מתניה טויסיג, פלאש 90

לאחר האישור שניתן לקיים את צעדת הדגלים בירושלים ביום שלישי, צעדה שתעבור גם בשער שכם. דובר חמאס באזור ירושלים מוחמד חמאדה קורא ליום זעם ביום שלישי הקרוב, כך על פי הדיווח ב'כאן 11'.

יצוין כי לא רק החמאס, גם הפת"ח וארגונים אסלאמיים שונים המחברים בארגון 'הפלגים הלאומיים והאסלאמיים' קוראים ליום זעם בשלישי בגדה, בעזה ובירושלים, הארגונים השונים קוראים לצעירים הפלסטינים להכשיל את צעדת הדגלים, וקוראים ל'התנגדות' בשטחים ובלבנון לעמוד בכוננות.

כזכור, הצעדה המסורתית המתקיימת מידי שנה ב'יום ירושלים' בוטלה השנה לאחר שהחמאס ירה רקטות וטילים לאזור ירושלים ביום חגה, ובכך ניתן האות להתפרצות מבצע 'שומר החומות' שהגיע לאחר מתיחות רבה של 'טרור הטיק-טוק'.

בשבוע שעבר תוכננה שוב הצעדה להתקיים, אך גורמים ביטחוניים המליצו שלא לקיים את הצעדה במתכונתה, והח"כים איתמר בן גביר ומאי גולן הבטיחו להשתמש בחסינותם על מנת לצעוד, קצין הכנסת אסר זאת עליהם.

בסוף השבוע אף ניסה בן גביר לעלות להר הבית, גם זה נמנע ממנו בהוראת גורמי הביטחון. ולאחר מכן הוחלט לקיים את הצעדה ביום שלישי השבוע, תחת סמכות הממשלה החדשה, כעת מאיימים הערביים לנצל את הצעדה שנדחתה שוב ושוב לפיצוץ נוסף של המתיחות הביטחונית. 

יום זעם יום ירושלים שער שכם צעדה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד