י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

כל מה שצריך לדעת על ניאגרה סמויה

ניאגרה סמויה קרויה גם כיום מיכל הדחה סמוי. על אף שמדובר על ניאגרה איכותית ואמינה מאוד, לעיתים יהיו בה תלות שידרשו תיקון • להלן כל מה שצריך לדעת בנושא

כל מה שצריך לדעת על ניאגרה סמויה
ניאגרה סמויה צילום: canva

לא מעט אנשים בוחרים כיום בניאגרה סמויה על פני ניאגרה רגילה בחדר השירותים שלהם. ניאגרה סמויה היא בעצם ניאגרה שלא רואים אותה כלפי חוץ. היא קיימת בקיר. התפקיד של הניאגרה הוא לאגור מים ולשחרר אותם בבת אחד בכדי לקבל שטיפה חזקה באסלה. ניאגרה סמויה קרויה גם כיום מיכל הדחה סמוי. על אף שמדובר על ניאגרה איכותית ואמינה מאוד, לעיתים יהיו בה תלות שידרשו תיקון. תיקון ניאגרה סמויה חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע שיש להם גם ידע טכני בתחום התיקון המדור וגם ניסיון נדרש לצורך תיקון הבעיה.

תקלות בניאגרה סמויה- מה עושים?

כמובן שתקלה בניאגרה סמויה מחייבת התמודד איתה בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות. בין אם יש לכם נזילה בניאגרה ובין אם יש לכם כל בעיה אחרת, יש להזמין איש מקצוע אמין אשר מכיר היטב את תחום תיקון הניאגרות ויודע כיצד לתקן את הניאגרה הסמויה בהתאם לסוגה ובהתאם לסוג הבעיה שיש בה.

ניאגרה סמויה עובדת על אותו העיקרון של ניאגרה גלויה. בתוך הניאגרה מותקן מצוף מילוי מים שאחראי על מילוי המים מחדש. מעבר לכך, המצוף אחראי גם על עצירת גובה מפלס המים. החלק העיקרי הנוסף הוא מנגנון ההדחה שהוא החלק שאחראי על פעולת ההדחה עצמה.

כיצד מתקנים ניאגרה סמויה?

תיקון ניאגרה סמויה יהיה בהתאם לכל סוג של ניאגרה. ראשית כל יהיה צורך לפרק את הלחצן מהקיר. ישנם מספר דגמים ויצרנים של ניאגרה סמויה כאשר אחד מהיצרנים הפופולאריים ביותר הוא גמבריט. לגמבריט כמו לכל יצרן יש שיטת פירוק לחצן הדחה ספציפית וחשוב מאוד שאיש המקצוע שיגיע לתקן לכם את הניאגרה הסמויה, יהיה מומחה בתחום תיקון ניאגרה סמויה גבריט Geberit . במרבית הניאגרות השיטה תהיה דומה ויהיה צריך להפעיל לחץ מלמטה למעלה.

לאחר שמפרקים את הלחצן מתגלה החלק הפנימי של הניאגרה הסמויה. מדובר על רכיב פלסטיק שעליו מורכבים מוטות ההפעלה משמאל או מימין.

יש לבצע את פעולת התיקון בהתאם לסוג הניאגרה שיש לכם ובהתאם לסוג התקלה ועל כן, הדבר החשוב ביותר הוא לבחור באיש מקצוע שמציע שירות עבור תיקון ניאגרה של היצרן שיש לכם וידוע כי הוא מומחה בתחום.

שירות ניאגרות סמויות גבריט

שירות גבריט Geberit מעניק את המענה המדויק ביותר לכל תקלה בניאגרה סמויה של היצרן המדובר. כל ניאגרה סמויה דורשת מקצועיות והתמחות ספציפית בניאגרות של אותו היצרן. לבעל המקצוע שאתם מזמינים לצורך תיקון הניאגרה של גמבריט חייב להיות ניסיון בפתרון תקלות, דרכי גישה לתקלה במקרה ומדובר בתקלה פנימית בקיר או ציוד מתאים לצורך פירוק החללים השונים בתוך הניאגרה. כמובן שאיש המקצוע צריך להיות עדין בכל הנוגע לפירוק החללים הפנימיים ללא נזקים נוספים לחלקים השונים. לפעמים  בכדי לפרק חלק אחד בתוך הניאגרה יש צורך לפרק חלקים נוספים ועל כן, חשוב מאוד שאינסטלטור שנותן שירות לניאגרה סמויה של חברת גבריט, יהיה לא פחות ממומחה לתיקון ניאגרה מעין זאת.

תקלות נפוצות בניאגרה של גמבריט

ניתן למצוא כמה תקלות נפוצות בניאגרה סמויה של חברת גבריט: ראשית כל, לעיתים ישנה נזילה איטית של מים בתוך האסלה ובדרך כלל יהיה צורך להחליף גומייה במנגנון ההדחה בכדי לפתור את התקלה. לעיתים המצוף של הניאגרה ייסתם ולא יסגור את המים כלל. יש אפשרות להחליף אטם מצוף או את כל המצוף. לעיתים המנגנון נשבר בעקבות לחיצה חזקה על הכפתורים או בשל בלאי טבעי ולעיתים יכול להיות שיהיה סדק או שבר שבגינן תהיה ירידת מים פנימית בתוך הקיר. לפעמים תוכלו לראות מים שמופיעים על הרצפה, מתחת לאסלה או מצד לאסלה. בכל מקרה של תקלה מעין זאת יש לפנות למומחים בתחום תיקון ניאגרה של גמבריט.

שירותים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד