י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מכבי קיימה יום עיון מקצועי ומקיף למנהלי החברה

ביום העיון השתתפו עוד הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו שליט"א, יו"ר עזר מציון הרב חנניה צ'ולק, יו"ר 'למענכם' הרב יוסף ערבליך, ראש אגף שירות ושיווק הגב' טוני כהן, מנהלת השיווק הארצית הגב' נירית בן קיש, ומנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר

מכבי קיימה יום עיון מקצועי ומקיף למנהלי החברה
הרב לאו בכנס צילום: יח"צ

חברי השדרה הניהולית החרדית ועשרות מתאמי קשרי הקהילה של מכבי שירותי בריאות מכל רחבי הארץ, השתתפו השבוע ביום עיון וההעשרה מקצועית תחת הכותרת "ממריאים בצוותא", בו קיבלו כלים נוספים להעצמת השירות המסור ועמידתם לימין חברי מכבי.

את יום העיון פתחה ראש אגף שירות ושיווק במכבי, הגב' טוני כהן, שאמרה כי "אתם חוד החנית של מכבי במגזר החרדי. עבודתכם ומסירותכם ראויה להערכה רבה". מנהלת השיווק הארצית של מכבי, הגב' נירית בן קיש, ציינה כי "אתם המובילים בעשייתכם הנפלאה מבין כל קופות החולים". מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר, ציין כי "אנו שמחים לקיים יום עיון מגבש ומצליח נוסף לטובת חברי מכבי הנמנים על המגזר החרדי. זו השנה השביעית ברציפות בה מכבי מובילה במגזר החרדי, וזה נעשה בין היתר בזכות עבודתם המקצועית ובניהול נכון של השטח. היום ניתן לכם בעז"ה כלים נוספים להצלחה בתפקידכם שכן ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו".

כן הודה למנהלת הפרויקטים במחלקה החרדית במטה מכבי, הגב' מיכל צרפתי, על הובלת פרויקט יום העיון למתאמי קשרי הקהילה והשדרה הניהולית החרדית, למזכירת המחלקה הגב' תמר גוטהולד על עזרתה הרבה בגיבוש והכנת יום העיון ושיבח רבות את היועץ הארגוני של המחלקה, מר אלברט אלמלם, אשר השקיע רבות להצלחת יום העיון. כמו כן הודה לראש אגף שירות ושיווק הגב' טוני כהן, ולמנהלת השיווק הארצית הגב' נירית בן קיש על הרוח הגבית והתמיכה הרבה שהעניקו להצלחת היום, למנהל מערך השב"ן מר רונן הראל, למנהלות השיווק המחוזיות ולמנהל המוקדים של מכבי אפי גולד, אשר טרחו והגיעו להיות שותפים ביום העיון הפורה והמועיל.

היועץ הארגוני של המחלקה החרדית, מר אלברט אלמלם, הציג בפני מתאמי קשרי הקהילה והשדרה הניהולית החרדית תוכנית עבודה סדורה ומקיפה, כשהוא מוסר בפניהם הרצאה מקצועית נרחבת שהקנתה להם כלים ייחודיים. ההרצאה כללה גם התנסות מעשית בחלוקה לצוותים, כאשר המשתתפים נחלקים לקבוצות עבודה שיישמו יחדיו את הכלים שרכשו זה עתה וישמשו אותם בהמשך על מנת לסייע לציבור.

במהלך היום התקיים גם פאנל מיוחד של מנהלות השיווק המחוזיות, אותו הנחה מנהל מרחב בני ברק הרב ברוך שטרן והשתתף בו גם מנהל המגזרים במחוז הדרום הרב אריה קליין.

בהמשך יום העיון נשא דברים יו"ר עזר מציון, הרב חנניה צ'ולק, שהדגיש כי "סוד ההצלחה של מכבי זה אתם. אני יודע מכלי ראשון כי כולם עונים בשמחה לכל פנייה וחוזרים לכל שיחת טלפון. אתם יודעים שמאחורי כל שיחה עומד אדם שזקוק לכם ברגעי האמת, ואתם שם". לאחר מכן פרס הרב חנניה צ'ולק בפני המתאמים עצות ותובנות רבות מניסיונו רב השנים כיו"ר 'עזר מציון', וקיים עם המשתתפים רב-שיח מקיף ומועיל.

אחרי הפסקה קלה, נשא דברים יו"ר ארגון 'למענכם', הרב יוסף ערבליך, שציין כי "הציבור מרגיש בנוח להתקשר אליכם ולבקש סיוע, משום שהם יודעים שמה שמוביל אתכם זאת השליחות והלב הגדול שלכם פתוח תמיד". לעת סיום הגיע למקום אורח הכבוד, הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו שליט"א, המלווה את מתאמי קשרי הקהילה של מכבי והשדרה הניהולית החרדית כבר תקופה ארוכה, בהכוונה, בעצה ובתבונה וביקש להגיע ולחזק את ידיהם נוכח פעילותם המסורה והענפה. "הדאגה שלכם היא עד אין קץ, ואני עד ללא מעט פניות שהגיעו אליכם וטיפלתם בהם במסירות רבה עד לפתרון המושלם. עליכם נאמר 'וכל מי שעוסקים בצרכי ציבור באמונה, הקב"ה ישלם שכרם'. כולנו מתפללים ומאחלים לציבור 'והסירותי מחלה מקרבך', ובעז"ה שתזכו להמשיך ולסייע לציבור ולבשר בשורות טובות", סיכם.

לאחר דבריו של הגר"ד לאו שליט"א התקיימה במקום תפילת ערבית ברוב עם ויום העיון הסתיים בתחושת סיפוק מועילה. בתום יום העיון הודו מתאמי קשרי הקהילה והשדרה הניהולית החרדית להנהלת מכבי על עריכת יום העיון הפורה, המחכים והמועיל שיסייע להם רבות בהמשך פעילותם ומסירותם. יום העיון מהווה המשך למפגשי ההעשרה שעורכת מכבי לחברי השדרה הניהולית החרדית ולמתאמי קשרי הקהילה באופן מתמיד.

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד