י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בניגוד לדיווחים

כפי הפרוטוקול: מחר פגישת חפיפה בין נתניהו לבנט

בתום יום רווי באמוציות פוליטיות, וכשהתבררה סופית זהותו של ראש ממשלת ישראל, הבהירו בלשכת נתניהו כי מחר בצהריים תיערך פגישת החפיפה עם לשכת ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט, וזאת על מנת לשמור על תפקודה התקין של המדינה

כפי הפרוטוקול: מחר פגישת חפיפה בין נתניהו לבנט
נתניהו ובנט לוחצים ידיים לאחר ההשבעה צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת

זמן קצר לאחר שהתבררה סופית זהותו של ראש ממשלת ישראל, הבהירו בלשכת יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו כי מחר (שני) בצהריים תיערך פגישת החפיפה עם לשכת ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט, וזאת על מנת לשמור על תפקודה התקין של המדינה.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "לשכת ראש הממשלה היוצא, בנימין נתניהו, תיאמה עם לשכת ראש הממשלה הנכנס, נפתלי בנט, פגישת חפיפה בין השניים שתיערך מחר (ב׳) בשעות הצהריים במשרד ראש הממשלה בירושלים".

דיווח זה הוא בניגוד לפרשנויות השונות שסברו כי נתניהו יגרור את ישראל לאנרכיה, ויביא למראות גבעת הקפיטול. נתניהו למרות ההפסד הצורב אף ניגש לנפתלי בנט ולחץ את ידו לאחר ניצחונו.

מוקדם יותר היום נישאו בזה אחר זה הנאומים השונים, כשראש הממשלה המיועד, דאז, נפתלי בנט מתקשה להשלים משפט, ושותפו החלופי ויתר על התענוג של לנאום בפני הקהל העוין.

לאחר מכן עלה ראש הממשלה, היוצא, בנימין נתניהו והבהיר לנוכחים מה זו פוליטיקה, עת הזכיר לכולם כי הוא כבר שב פעמיים מהאופוזיציה, ולאחר נאום הארוך הבהיר כי הפעם הבאה שהוא ישוב מהאופוזיציה תקרה "יותר מהר ממה שאתם חושבים".

נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד