י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
האיש שתמך בסער

יו"ר מועצת יש"ע ל'בחדרי': "אם תהיה פגיעה - נקרא לצאת מהממשלה"

לאחר שממשלת השינוי הושבעה, ראש מועצת יש"ע דוד אלחייני, שתמך בבחירות האחרונות בגדעון סער, אמר ל'בחדרי' כי אם תהיה פגיעה בהתיישבות, הוא יקרא ל'תקווה חדשה' ו'ימינה' לצאת מהממשלה: "המחויבות שלי קודם להתיישבות"• צפו

יו"ר מועצת יש"ע ל'בחדרי': "אם תהיה פגיעה - נקרא לצאת מהממשלה"
דוד אלחייני צילום: משה שי, פלאש 90

אחרי שתמך בגדעון סער ולאחר מכן בממשלת בנט-לפיד, אמש (ראשון) אמר דוד אלחייני, יו"ר מועצת יש"ע וראש המועצה האזורית ערבות הירדן כי אם תהיה פגיעה בהתיישבות הוא יקרא ל'תקווה חדשה' ו'ימינה' לצאת מהקואליציה.

"המחויבות שלי קודם להתיישבות", אמר אלחייני בראיון ל'בחדרי חרדים' והתחייב, "אם תהיה פגיעה, בהחלט אנחנו נקרא לגדעון ול'ימינה' לצאת מהממשלה, ואפילו לא להישאר שניה אחת, כי ההתיישבות חשובה לנו. אם זה לי יקרה, הם יראו עד כמה אנחנו יודעים להילחם".

בנוסף, נימק את תמיכתו בממשלה: "הבחירה הראשונה שלי היא שתקום ממשלה ימנית עם 65 חברי כנסת. היה אפשר לעשות את זה, אבל כדי שזה יצא לפועל, זה היה תלוי בבנאדם אחד - קוראים לו בנימין נתניהו".

לדברי אלחייני: "אם הוא היה הולך, היה נבחר מנהיג אחר ב'ליכוד', ואז גם גדעון סער היה מצטרף לממשלה הזאת וגם נפתלי בנט, והייתה לנו ממשלה ימנית", הוסיף.

"כשהאופציה הזאת לא קיימת, ובבחירה האם ללכת לבחירות חמשיות לבין הקמת ממשלה שתמשיך ותדאג לאינטרסים של ההתיישבות, ואני אופטימי בעניין הזה, אז אין לי ספק שזו ממשלה, צר לי שזו לא ממשלת ימין", כך יו"ר מועצת יש"ע.

מועצת יש"ע דוד אלחיאני ממשלת בנט לפיד ממשלת השינוי גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד