י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אל תיפול רוחכם"

צפו: נתניהו חזר לבלפור וניגש לתומכים

אחרי שיצא בצהריים כראש ממשלה מהמעון בבלפור, בנימין נתניהו שב אליו כיו"ר האופוזיציה. עם חזרתו הוא מנופף אל עבר קהל תומכים שהתאסף מחוץ למעונו עם דגלי ישראל | "תודה רבה על התמיכה האדירה", אמר | צפו

צפו: נתניהו חזר לבלפור וניגש לתומכים
בנימין נתניהו נואם בוועידת הליכוד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אחרי יום מתיש והיסטורי בחייו, חזר ח"כ בנימין נתניהו למעון ראש הממשלה ברח' בלפור בירושלים, ימים ספורים לפני שיפנה אותו באופן רשמי אחרי 12 שנים רצופות. הוא יצא לעבר מאות מצביעי ימין שהגיעו לתמוך בו ברגעיו הקשים, והודה להם.

נתניהו צייץ בחשבון הטוויטר שלו וכתב: ‏"עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה תודה רבה על התמיכה האדירה שלכם אזרחי ישראל!".

"זה ערב חג באולפני הטלוויזיה אבל ערב לא קל למיליוני אזרחי ישראל", כתב לפני כן נתניהו, כציטוט מתוך נאומו בכנסת היום, כשהוא תוקף את התקשורת. "אני מבקש מכם: אל תיפול רוחכם. אנחנו נחזור - ומהר יותר ממה שאתם חושבים".

מוקדם יותר היום, נאם נתניהו עוד כראש ממשלה במליאת הכנסת ותקף את קואליציית השינוי באומרו: "הממשלה הנכנסת לא תאשר פעולות משמעותיות בתוך איראן, לכל היותר חברים בממשלה יגידו כמה דברים חסרי משמעות בחדרי חדרים, אין לזה שום ערך".

"שמעתי את הדברים של בנט על איראן. עכשיו אני מודאג שבעתיים. בנט תמיד עושה הפוך ממה שהוא מבטיח. הוא יילחם באיראן כמו שהוא לא ישב עם יאיר לפיד העבודה ומרצ", הוסיף.

"איך אפשר לתת אמון בידי מי שהונה את בוחריו בהונאה הגדולה בתולדות המדינה", תקף נתניהו את יו"ר 'ימינה'. "בנט התחייב פעם אחר פעם שלא ישב עם השמאל ועם רע"מ. ערב הבחירות הוא הבטיח שבשום תנאי לא יתן את ידו להקמת ממשלה בראשות לפיד".

עוד אמר: "אני אומר היום - אל תיפול רוחכם. זיקפו קומתכם. אנהיג אתכם למאבק יומיומי בממשלת השמאל המסוכנת הזאת ובעזרת השם זה יקרה הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים". כך נתניהו בנאומו.

בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד