י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התאונה הקשה במודיעין עילית

מחריד: בת ה-12 חוצה את הכביש ונפגעת מרכב חולף

תיעוד ממצלמות האבטחה מציג את רגעי התאונה הקשה אתמול במודיעין עילית | בינתיים, המשטרה ממשיכה את חקירת התאונה בה נפגעה ילדה כבת 12 תושבת העיר באורח קשה | שמה לתפילה: לאה בת איטה הניה

מחריד: בת ה-12 חוצה את הכביש ונפגעת מרכב חולף
רגע התאונה צילום: מצלמות אבטחה

במשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה הקשה שאירעה אמש (ראשון) ברחוב נתיבות המשפט במודיעין עילית, במהלכה נפצעה ילדה כבת 12 באורח קשה. בוחני תאונות הגיעו לזירה ופתחו בבדיקת הנסיבות. שמה לתפילה: לאה בת איטה הניה.

בתיעוד ממצלמות האבטחה המוצבות סמוך למקום התאונה,  ניתן לראות את את הילדה חוצה את הכביש במעבר חציה, אך רכב שחלף במקום במהירות פוגע בה ומעיף אותה מספר מטרים. אזרחים שהבחינו בנעשה הזעיקו למקום את כוחות ההצלה.

"במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל לפני דיווח על תאונת דרכים בעיר מודיעין עלית בין רכב פרטי להולכת רגל נערה בת 12", מסרה אמש המשטרה. "כוחות משטרה הגיעו למקום. נסיבות התאונה בבדיקה"

התאונה התרחשה סמוך לשעה 20:00 ברחוב נתיבות המשפט במודיעין עילית. ממד"א נמסר כי התקבל דיווח על הולכת רגל שנפגעה מרכב. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק נערה בת 12 במצב קשה עם חבלת ראש", נמסר.

"הגענו למקום התאונה וראינו אזרחים מחלצים את הנערה שנלכדה מתחת לחלקו האחורי של הרכב, היא הייתה מעורפלת הכרה וסבלה מחבלת ראש קשה מאוד", סיפר חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א נתי רוטר.

לדבריו, "מיד הענקנו לה טיפול רפואי מתקדם ומציל חיים שכלל חבישות, קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה." איציק הלל חובש איחוד הצלה הוסיף: "מדובר בילדה שנפגעה מרכב ונחבלה בראשה. הענקתי לה סיוע ראשוני בסיוע חובשים נוספים ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים כשבשלב זה מצבה מוגדר קשה".

תאונת דרכים מודיעין עילית חקירה מצלמות אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד