י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מריץ אותם

ליברמן מתעמר בעובדי משרד האוצר; פגישות ב-7:30 בבוקר

שר האוצר החדש הגיע על הבוקר למשרד ובישר לעובדי המשרד כי ישיבות הנהלת המשרד יתקיימו כל שבוע בימי שלישי בשעה 7:30 | "אני לא מתכוון לעבוד אצלכם"

ליברמן מתעמר בעובדי משרד האוצר; פגישות ב-7:30 בבוקר
אביגדור ליברמן צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

לאחר אישור זהות שרי הממשלה ה-36 הגיע הבוקר (שני) בשעה שמונה שר האוצר, אביגדור ליברמן למפגש ראשון עם הנהלת המשרד, בכניסתו הראשונה למשרד הבהיר לעובדים את נהלי העבודה החדשים.

"הכרתי היטב את פעילות משרד האוצר ובמיוחד את פעילות אגף התקציבים מאז 1996. לא תמיד הסכמתי עם עמדת המשרד אבל תמיד הערכתי את הידע והיושר המקצועי. מבחינתי אין כזה מושג פקידי האוצר אלא הדרג המקצועי של האוצר והמשימה הראשונה שלי היא לשקם את המורל, גאוות היחידה ורוח הקרב של הגורמים המקצועיים במשרד".

הוסיף ליברמן וחידד: "אני יודע שבמשרד האוצר יש הרבה מנכ"לים, כל ראש אגף הוא למעשה מנכ"ל בפני עצמו אבל מבחינתי יש מנכ"ל אחד - מנכ"ל המשרד ושמו רם בלינקוב".

"המשימה הכי חשובה כרגע היא להעביר את התקציב ולדאוג שיהיה תקציב מאוזן, אחראי וממלכתי. אני לא מתכוון לעבוד אצלכם, אבל אני כן מתכוון לעבוד איתכם" הוסיף ליברמן.

במסגרת הפגישה השתתפו: שר האוצר, אביגדור ליברמן. השר במשרד האוצר, חמד עמאר. מנכ"ל משרד האוצר, רם בלינקוב. החשב הכללי, יהלי רוטנברג. הממונה על השכר, קובי בר נתן. הכלכלנית הראשית, שירה גרינברג. מ"מ הממונה על התקציבים, יוגב גרדוס. מנהל רשות המסים, ערן יעקב. יו"ר רשות ניירות ערך, ענת גואטה. הממונה על רשות שוק ההון, משה ברקת. ראש אגף דוברות והסברה, לילך ויסמן. מ"מ סמנכ"לית בכירה להון האנושי ומינהל, סופי עופר. ראש מטה התשתיות, קובי בליטשטיין. מנהל אגף חירום וביטחון, יוני מור. לצד צוותי השרים.

שר האוצר החדש הוסיף ובישר לעובדי המשרד כי ישיבות הנהלת המשרד יתקיימו כל שבוע בימי שלישי בשעה 7:30 (בבוקר) וביקש להקפיד על הזמנים.

 

אביגדור ליברמן משרד האוצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד