י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סייל קיץ

חגיגת ענק של מותג ההלבשה החסידית

סייל הקיץ של ההלבשה החסידית הגיע לישראל: 40% הנחה על רוב הפריטים בחנות • חגיגת הנחות ענק של המותגים האמריקאיםG&G ו-GB בישראל

חגיגת ענק של מותג ההלבשה החסידית
סטייל חסידי צילום: Mendy Hechtman/FLASH90

כמותגי הלבשה שמציבים סטנדרטים בינלאומיים, נותנים G&G ו-GB את ההזדמנות לציבור הלקוחות בעולם ליהנות מהדוגמאות של השנה החולפת במחירי מבצע של עד 40% על כל המלאי בחנויות, טרם כניסת הדגמים החדשים לקראת ראש השנה.

הסייל מתקיים פעמיים בשנה - בחורף ובקיץ - במהלכם מחסלים המותגים את דוגמאות העונה החולפת, כשמיד לאחר מכן החנויות מתהדרות כאמור בדגמים המעודכנים של העונה החדשה.


ג'י אנד ג'י

גם בישראל יתקיים המבצע והוא יחול על כלל מוצרי הקולב של דגמי קיץ 2021 של מותגי G&G ו-GB: החל מבעקיטשעס פרחוניים, דרך קפוטות חלקים ועד לחליפות - כולם כולל עם ביטנה מלאה ועם חצי ביטנה. כמו כן ההנחה תקפה גם על מבחר רחב של מכנסיים שבתיות ודגמים לימות החול, בשלל דוגמאות ובמגוון סוגי בדים וסגנונות.

הסייל יתקיים בטרקלין ההלבשה החסידית G&G, ברח' יחזקאל 24, ירושלים. המבצע בתוקף למשך שלשה שבועות, החל מיום ראשון ג' בתמוז (13 ביוני) ועד יום שישי כ"ב בתמוז (2 ביולי) תשפ"א. החנות פתוחה בימים א'-ה' בין השעות: 13:00-21:00 ובימי ו' בין השעות: 10:00-12:30.

נצלו כעת את ההזדמנות היחידה השנה להשיג במחירי סייל אטרקטיביים פריטי הלבשה של המותגים הנחשקים G&G ו-GB בהנחות ענק של 40% על רוב הפריטים בחנות, ובהזדמנות זו גם תיהנו משירות בסטייל אמריקאי ומאיכות של ליגה בינלאומית. וכן, אתם יכולים להרשות לעצמכם עכשיו גם להתחדש בפריטי הלבשה מהודרים ההולמים אתכם ולהרגיש כחתנים ביום חופתם.

הלבשה חסידית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד