י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קביעה נחרצת

עמית סגל מודה שטעה ומסביר כיצד זה קרה

הפרשן עמית סגל מתמודד הבוקר עם הערכה מוטעית שלו מלפני מספר חודשים בה קבע נחרצות שלא תקום ממשלת שינוי בראשות בנט. הוא מודה בטעות ומסביר מה הוביל אותו לקו המחשבה הזה

עמית סגל מודה שטעה ומסביר כיצד זה קרה
עמית סגל מסביר על אחוז החסימה צילום: מתוך הסרטון

מי שעומדים כל העת במבחן תחת זכוכית מגדלת בעת שמתרחשים אירועים פוליטיים דרמטיים בקצב מסחרר הם הפרשנים הפוליטיים השונים, שלאורך התקופה בה מתנהלים המו"מ והגישושים מפזרים הערכות מה לדעתם יקרה או לא יקרה וכשמגיע שעת האמת הם צריכים להתמודד עם הערכותיהם שלעיתים מתגלות כשגויות.

פרשן 'חדשות 12' עמית סגל העריך לפני מספר חודשים כי ממשלת שמאל-מרכז בראשות בנט לא תקום. "אניח את זה כאן", כתב סגל, "לא תקום ממשלת מרצ-עבודה-לפיד-ליברמן-גנץ בראשות בנט". את הדברים כתב סגל ב-23 במארס, ומאז צריך לציין, התרחשו לא מעט אירועים ביטחוניים דרמטיים שהורידו את ממשלת השינוי, אך לבסוף היא חזרה והושבעה.

סגל לא בורח מהערכה המוטעית והיום (שני) הוא מפרסם בחשבון הטוויטר שלו צילום של הערכתו השגויה וכותב בהומור: "אל תשכחו ממי שמעתם על זה לראשונה".

בהמשך הוא מוסיף בנימה רצינית מה הוביל אותו לחשיבה שלא תוקם ממשלת שינוי והיכן טעה: "וברצינות, כמו שאמר שלמה ארצי 'הנביאים כבר מתו ואין מי שינבא לי'. על מה נשענה הטעות? חשבתי שיהיו בימינה לפחות שניים שיצביעו נגד ממשלה כזו. בסוף היה אחד. חשבתי על שקד ודוידי, יצא שיקלי, ודוידי שהתפטר".

עמית סגל ממשלת השינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד