י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מתקפה חריגה

הרב טאו נגד סמוטריץ': "אל תהי צדיק הרבה" • האזינו

ברקע השבעתה של ממשלת השינוי, הרב צבי טאו, הרב הבכיר של הזרם השמרני במגזר הדתי-לאומי, הוקלט תוקף את יו"ר 'הציונות הדתית': "חסידתו היתרה מביאה עלינו ממשלה עם ערבים בפנים ויהדות בחוץ" | הרב טאו היה מהרבנים הבודדים שקראו לימין לשבת בקואליציה שתיתמך על עבאס

הרב טאו נגד סמוטריץ': "אל תהי צדיק הרבה" • האזינו
בצלאל סמוטריץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעוד הוא תוקף את 'ימינה' על הליכתה לממשלת השינוי, היום (שני) מתפרסמת הקלטה, שבה יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' מותקף על ידי אחד מהרבנים הבכירים במגזר הדתי-לאומי.

בהקלטה, שפרסם העיתונאי יאיר שרקי, נשמע הרב צבי טאו, הרב הבכיר שמוביל את הזרם השמרני בציונות הדתית, ורבה של מפלגת 'נועם' המשוייכת למפלגתו של סמוטריץ׳, תוקף באופן חריג את האחרון.

‏"כבר אמר החכם מכל אדם: 'אל תהי צדיק הרבה’", אמר הרב טאו בהקלטה כשכוונתו ליו"ר 'הציונות הדתית'. "ראו איך חסידותו היתרה של ח"כ בצלאל סמוטריץ' מונעת הקמת ממשלה אשר בה ישראל בפנים וערבים בחוץ נמנעים".

"מביאה עלינו חלילה ממשלה עם ערבים בפנים ויהדות בחוץ", הוסיף הרב טאו בשיחה שהוקלטה בסוף השבוע האחרון.

כזכור, הרב טאו פרסם מכתב לפני מעל לחודש, בו קרא להקים ממשלת ימין שנשענת על רע"מ: "ההסכמה לתת יד למזימות ההרסניות להן מצפים אויבי ישראל, בביטול עניינה של מדינת ישראל כמדינה יהודית וכל הכרוך בזה היא חילול ד' נוראי", נימק אז הרב.

הוא המשיך: "אדרבה, ההצלחה להעמיד ממשלה שתדאג לטובתם של ישראל, שתדאג לקודשי ישראל, היא הקידוש השם היותר גדול, ו"גדול הוא קידוש ד' מחילול השם".

"על כן אני קורא, לכל מי שהדבר בידו, לפעול ככל יכולתו על מנת לתת את הכוח בידי ראש ממשלתנו בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה, לכנוס אליו את כל הכוחות אשר לב יהודי בקרבם ולהמשיך להנהיג את עם ישראל למען עמו ונחלתו", סיכם.

בצלאל סמוטריץ הרב טאו מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד