י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"דברים מוזרים בתקציבים"

ליברמן: ש"ס ויהדות התורה יבלו המון שנים באופוזיציה

יו"ר ישראל ביתנו נכנס היום בפול גז למשרד האוצר והוא כבר מפזר הצהרות נגד המפלגות החרדיות להן הוא מאחל שנים רבות באופוזיציה | על תקציב הישיבות: "אני לא נוקם, אבל קורים בתקציב שם דברים מוזרים"

ליברמן: ש"ס ויהדות התורה יבלו המון שנים באופוזיציה
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יושב ראש 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן חוגג היום (שני) את כניסתו למשרד האוצר, ומתייחס למפלגות החרדיות, לבן הוא מאחל כי יישארו לזמן רב באופוזיציה.

"במאי 19 הגדרנו את יעדי המפלגה, החלפת השלטון, הקמת הקואליציה בלי ש"ס ויהדות התורה ותיק האוצר בידנו. ספק אם כולם האמינו שכל היעדים הם ברי השגה - הצלחנו לממש את כל היעדים".

בדבריו ייחל שר האוצר הנכנס ליברמן שש"ס ויהדות התורה יבלו המון שנים באופוזיציה, "נעשה הרבה מאמץ בכיוון הזה" אמר ליברמן והתייחס אף לנושא המיסים והודיע שיתנגד.

בנושא תקציב הישיבות וקיצוץ אפשרי אמר השר: "אני לא נוקם, אבל קורים בתקציב שם דברים מוזרים. אנחנו לא מתערבים אצלם אבל אני לא מוכן שיתערבו בחיים שלי. נקדם בכל הכוח את לימודי הליבה שהצעירים במגזר החרדי יקבלו בגרות ולא יהיה תלויים בקצבאות".

הבוקר (שני) הגיע בשעה שמונה שר האוצר, אביגדור ליברמן למפגש ראשון עם הנהלת המשרד, בכניסתו הראשונה למשרד הבהיר לעובדים את נהלי העבודה החדשים.

"הכרתי היטב את פעילות משרד האוצר ובמיוחד את פעילות אגף התקציבים מאז 1996. לא תמיד הסכמתי עם עמדת המשרד אבל תמיד הערכתי את הידע והיושר המקצועי. מבחינתי אין כזה מושג פקידי האוצר אלא הדרג המקצועי של האוצר והמשימה הראשונה שלי היא לשקם את המורל, גאוות היחידה ורוח הקרב של הגורמים המקצועיים במשרד".

הוסיף ליברמן וחידד: "אני יודע שבמשרד האוצר יש הרבה מנכ"לים, כל ראש אגף הוא למעשה מנכ"ל בפני עצמו אבל מבחינתי יש מנכ"ל אחד - מנכ"ל המשרד ושמו רם בלינקוב".

"המשימה הכי חשובה כרגע היא להעביר את התקציב ולדאוג שיהיה תקציב מאוזן, אחראי וממלכתי. אני לא מתכוון לעבוד אצלכם, אבל אני כן מתכוון לעבוד איתכם" הוסיף ליברמן.

משרד האוצר תקציב הישיבות אביגדור ליברמן ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד