י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"הדבר המתבקש"

ארגוני ימין ומועצות אזוריות מצטרפים למצעד הדגלים מחר

לאחר שהושגה פשרה עם המשטרה, עוד כמה ארגוני ימין ומועצות אזוריות ביהודה ושומרון הודיעו כי הם מצטרפים למצעד הדגלים, שייערך מחר בירושלים: "עלינו להמשיך להניף את הדגל, ללא מורא" | אחד מראשי הארגונים: "כל תוצאה אחרת היא כניעה בפועל לחמאס"

ארגוני ימין ומועצות אזוריות מצטרפים למצעד הדגלים מחר
מצעד הדגלים. אילוסטרציה צילום: מתניה טויסיג, פלאש 90

ברקע האיומים הנוספים מצד חמאס לעבר ישראל, (שני) כמה ארגוני ימין ומועצות ביהודה ושומרון מצורפות למצעד הדגלים, שייערך מחר בירושלים.

הארגונים והמועצות הצטרפו לאחר שהמצעד, שתוכנן ליום חמישי האחרון, בוטל, והמארגנים והמשטרה הגיעו להסכמות, ולפיהן המצעד יצעד מרחוב הנביאים דרך רחוב סולטאן סולימאן עד שער שכם שם, והוא יתקיים בשלישי, מחר.

בין המצטרפים הם מועצה אזורית חברון, מועצה אזורית שומרון, תנועת 'ישראל שלי', מועצה אזורית קרית ארבע והם מצטרפים לתנועות נוער וארגוני ימין שיזמו את התהלוכה.

"מצעד הדגלים ימשיך לצעוד", אמרה יו"ר ישראל שלי שרה העצני הכהן. "אחרי חודש של פרעות ואלימות של ערביי ישראל כלפי שכניהם היהודים, הדבר המתבקש הוא להניף את הדגל בעיר הבירה שלנו".

"כל תוצאה אחרת היא כניעה בפועל לחמאס, שסימן את ירושלים כמטרה הלאומית והצבאית שלו. את המסורת שהייתה כל השנים אנחנו ממשיכים לקיים, בגאון ובהדר", הוסיפה.

גם ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן, שמועצתו כאמור הצטרפה למצעד דגלים, מסר: "ריקוד הדגלים של תנועות הנוער וכלל עם ישראל מהווה ביטוי לריבונות וחזרתנו לארצנו ולעיר הבירה".

"עלינו להמשיך להניף את הדגל, ללא מורא, בגאון, בכל מקום בארץ ישראל בוודאי בעיר הבירה. אף מדינה אחרת בעולם לא הייתה מקבלת פגיעה כזו בריבונותה", טען.

ירושלים ריקוד הדגלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד