י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ללא טקס או תמונה

חצי שעה בלבד: בנט ונתניהו נפגשו במשרד לחפיפה קצרה במיוחד

ראש הממשלה היוצא נתניהו וזה הנכנס נפתלי בנט קיימו במשרד ראש הממשלה בכנסת פגישת חפיפה שנעשית בכל חילופי שלטון בישראל. אך לאור היחסים הרעים בין השניים הפגישה עצמה ערכה זמן קצר במיוחד ובסיומה נותר בנט במשרד ונתניהו יצא לפגוש את חבריו לאופוזיציה

חצי שעה בלבד: בנט ונתניהו נפגשו במשרד לחפיפה קצרה במיוחד
נתניהו ובנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בניגוד לטקס המקובל בהחלפת שלטון אז ראש הממשלה היוצא וראש הממשלה הנכנס מברכים זה את זה על חילופי השלטון וכן ראש הממשלה היוצא מעדכן את הנכנס בשלל הנושאים שעומדים על הפרק, נראה כי הפעם לא יתקיים טקס כזה בין ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו לראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט בגלל הדם הרע שעבר בין השניים זה שנים רבות.

בשעות הצהרים הגיע ראש הממשלה נפתלי בנט למשרדו רגע לפני שראש האופוזיציה החדש בנימין נתניהו יצא משם בפעם האחרונה והשניים קיימו פגישת חפיפה.

הפגישה הייתה אמורה להיערך כשעה ויותר, אך לבסוף היא התקיימה במשך חצי שעה בלבד, בסיומה נשאר בנט בלשכה ונתניהו יצא לכנסת לפגישה על ראשי סיעות האופוזיציה.

בתוך כך, הבוקר קיימו טקסים של חילופים מכמה ממשרדי הממשלה, בהם: משרד הפנים, בין אריה דרעי לשרה איילת שקד, במשרד השיכון בין יעקב ליצמן לשר זאב אלקין, משרד לשירותי דת בין יעקב אבטן לשר מתן כהנא.

בתוך כך, בשעות הצהרים צפויים להתכנס נציגי הסיעות החרדיות ש"ס ויהדות התורה לישיבה משותפת כדי לדון בשיתופי הפעולה באופוזיציה, כך יקימו צוותי משותפים, לנושאי חקיקה, תגובות לתקשורת, ועוד מגוון נושאים.

חפיפה בנימין נתניהו נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד