י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אופוזיציה עדינה

גפני משיב לכהנא: איפה שכבת לצד מנסור עבאס? | צפו

בישיבת האופוזיציה שהתקיימה היום השיב חבר הכנסת משה גפני למתקפה של שר הדתות מתן כהנא והבהיר כי העדינות שלו מנעה את תגובתו | את ליצמן המשיכה להעסיק הכיפה של בנט: "ציפיתי שבנט יוריד את הכיפה, לבינתיים הוא לא הוריד"

גפני משיב לכהנא: איפה שכבת לצד מנסור עבאס? | צפו
משה גפני בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת משה גפני התייחס בדבריו למתקפת הנגד של מתן כהנא אתמול על כי לא שכב במארבים, והסביר כי בגלל העדינות שלו הוא לא השיב למתן כהנא בשאלה: "באיזה מארבים שכבת עם מנסור עבאס".

גם ‏חבר הכנסת דוד ביטן הגיב בהלצה לדבריו של מתן כהנא: "אני לא ישבתי במארבים בגלל הבטן". חבר הכנסת יעקב ליצמן שותפו של גפני המשיך להתעסק בכיפה של בנט: "ציפיתי שבנט יוריד את הכיפה, לבנתיים הוא לא הוריד".

כזכור, אתמול (ראשון) נאם מתן כהנא במליאה והשיב להתקפות של הסיעות החרדיות בעקבות דברים שאמרו שבוע שעבר בישיבת הסיעה המשותפת של ש"ס ויהדות התורה, שם כינו את הממשלה "ממשלת שמד", והשר ליצמן קרא לנפתלי בנט "תורידו את הכיפה אתה רפורמי".

כהנא השיב אש ותקף: "התפללתם אי פעם 18 בשכיבה במארב, ספוגים בגשם, רועדים מקור? הקפדתם על נטילת ידיים גם כשאין כיור ונטלה ליד חדר האוכל בישיבה? גם כשצריך ממש להתאמץ על זה? לבשתם ציצית באימונים מפרכים גם כשזה הדבר הכי לא נוח בעולם?".

עוד אמר כהנא: "אכלתם שנים אוכל קר בכלים חד פעמיים כי חששתם שאולי יש בעיה בכשרות? התפללתם פעם לקב"ה לפני יציאה לקרב. מי אתם בכלל שתלמדו אותנו על יראת שמים? מי אתם בכלל שתלמדו אותנו מה זה קידוש ה'?? מי אתם שמתלמדו אותנו על יראת שמיים. תתביישו לכם!! ההתנהגות שלכם היא החילול ה' הכי גרוע שיכול להיות".

משה גפני מתן כהנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד