י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הפרטים מהמפגש המסקרן

נחשף: על מה שוחחו נתניהו ובנט ב"חפיפה"?

נתניהו קיבל את ראש הממשלה החדש בנט בלשכתו כשהוא עומד ולא כהרגלו על הכיסא, השיחה נסובה כמעט כולה על הנושא האיראני ובסיום נתניהו יצא את הלשכה ובנט נותר והתיישב על הכיסא

נחשף: על מה שוחחו נתניהו ובנט ב"חפיפה"?
בנט ונתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר ההשבעה הדרמטית אמש (ראשון) בה הודח בנימין נתניהו מתפקידו כראש ממשלה אחרי למעלה מעשור, היום החלו השרים החדשים לערוך חפיפה במשרדים אליהם יכנסו. אך מה שבאופן טבעי משך את מירב תשובת הלב הייתה השאלה האם נתניהו יערוך חפיפה לראש הממשלה החדש בנט לאור היחסים העכורים בין השניים.

כתב 'ערוץ 12' ירון אברהם סיפק פרטים נוספים על מה שהתרחש מאחורי הקלעים של אותה פגישה מסקרנת בין נתניהו לבנט, פגישת חפיפה שארכה פחות מחצי שעה והובילה לביקורת רבה על נתניהו.

אברהם סיפר בהלצה כי כשהחל לעבוד ב'חדשות 12' לעיתונאי עפר חדד לקח כחצי שעה להסביר לו כיצד להיכנס למחשב של מערכת החדשות, יוצא מכך שחפיפה בין ראש ממשלה יוצא לנכנס צריכה לקחת הרבה יותר זמן.

אברהם מביא פרטים על הפגישה בין נתניהו לבנט ומספר כי ראש הממשלה החדש עשה את דרכו במסדרון הארוך המוביל אל משרד ראש הממשלה כשהוא מלווה באבטחה כבדה ובפמלייתו הנרחבת. כשהגיע בנט ללשכה קיבל אותו נתניהו בעמידה ולא בישיבה על כסאו כהרגלו, אז השניים החלו לשוחח בארבע עיניים. אברהם מציין כי רוב השיחה נסובה סביב הנושא האיראני, נושא בוער לנתניהו וסביר שגם יעמוד בראש סדר יומו של ראש הממשלה בנט.

לאחר שהסתיימה הפגישה הקצרה, אמר נתניהו לבנט שהוא יוצא לכנסת לישיבת סיעת הליכוד וכן לישיבה עם ראשי סיעות האופוזיציה ויצא מהמשרד. בנט נותר במשרד והתיישב על כיסא ראש הממשלה.

 

לשכת ראש הממשלה נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד