ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
תעלומה

העיתונאי שסיבך את קלינטון נמצא ללא רוח חיים

כתב טלוויזיה שנמצא ללא רוח חיים בסוף השבוע, חשף לפני שנה כי הוא ובני משפחתו קיבלו איומים על חייהם, לאחר שחשף את הפגישה ב-2016 בין ביל קלינטון לבין היועצת המשפטית לממשלה דאז לורטה לינץ

העיתונאי שסיבך את קלינטון נמצא ללא רוח חיים
צללית צילום: Pixabay

כתב רשת ABC כריסטופר סיג, בן ה-45, נמצא ללא רוח חיים בביתו בהובר אלבמה ביום שבת האחרון. המשטרה חוקרת את מותם של האב לשלושה, אך לא פרסמה מידע נוסף.

כריסטופר היה הראשון שדיווח על פגישתו של הנשיא לשעבר ביל קלינטון עם היועצת המשפטית לממשלה דאז לורטה לינץ' בשנת 2016, במטוסה הפרטי בשדה התעופה בפיניקס, בו בזמן שהתנהלה חקירה לגבי תכתובות מייל שהילרי קלינטון שמרה בשרת פרטי לא מאובטח בניגוד לחוק.

הילארי קלינטון התמודדה אז לנשיאות מול הנשיא לשעבר טראמפ, והיועצת המשפטית נפגשה עם בעלה הנשיא לשעבר ביל קלינטון, במפגש לכאורה אקראי, אך מנוגד לכללי האתיקה, מאחר והיועצת המשפטית בדקה את נושא המיילים.

מספר ימים לאחר הפגישה, ה-FBI בחר שלא להגיש כתב אישום פלילי נגד הילארי.

סיג חשף בראיון ל'פוקס ניוז' בפברואר אשתקד כי הוא ומשפחתו קיבלו איומי מוות וכרטיסי האשראי שלו נפרצו לאחר מכן. "המשפחה שלי קיבלה איומי מוות זמן קצר לאחר פרסום הסיפור הזה" אמר סיג בראיון לקידום ספרו, 'סוד על המסלול', שעוסק בפגישה.

סיג אמר שהוא ואשתו לורה הכינו את שלושת ילדיהם הקטנים למקרה שמשהו יקרה על ידי 'מילות קוד סודיות', והוסיף כי 'הם יודעים מה לעשות'.

הוא אמר כי הסיפור שחשף ואשר הוביל לאיומי המוות, היה הדיווח שלו על המפגש בין ביל קלינטון ולורטה לינץ'.

מאוחר יותר טענו קלינטון ולינץ' כי היה מדובר בשיחה ידידותית מאולתרת. אולם סיג התעקש בראיון בשנה שעברה ואמר: "ידענו שקרה משהו שקצת חריג. זו הייתה פגישה מתוכננת. זה לא היה צירוף מקרים".

כאמור, בסוף השבוע הוא נמצא ללא רוח חיים. כריסטופר היה שחקן כדורגל לשעבר באוניברסיטת אלבמה ועיתונאי ברשת הטלוויזיה ABC.

עיתונאי הילרי קלינטון ביל קלינטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד