ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
בעיית המבוגרים מטרידה את מנוחתו

העסקנים פירטו לאדמו"ר כמה כסף שולם לשדכנים

האדמו"ר מסאטמר כינס אסיפה בביתו כדי לעורר את השדכנים לזווג זיווגים בדגש על בחורים ובחורות מבוגרים הזועקים לישועה. הוקמה קרן שידוכים מיוחדת שמחלקת מענקים לשדכנים שמביאים תוצאות

העסקנים פירטו לאדמו"ר כמה כסף שולם לשדכנים
אסיפה סאטמר לשדכני הקהילה צילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר מסאטמר כינס את שדכני החסידות החסידות לאסיפה מיוחדת בביתו בראש חודש תמוז האחרון.

הרבי עורר את הנוכחים לפעול למען שידוכים לבחורים ובחורות מבוגרים שטרם מצאו את זיווגם.

עסקני החסידות תיארו בפני האדמו"ר את פעולות 'קרן השידוכים ליוצאי ישיבתנו הק'". הם סיפרו לרבי כי הוועד כבר חילק מעל 70 אלף דולר במהלך השבועות האחרונים.

הרב חיים קלמן ליברמן, מחברי הוועד, מסר לאדמו"ר דו"ח על פעולות הוועד. הרב יוסף שוורץ, מדייני הוועד, ביטא את קול הזעקה של הבחורים המבוגרים המצפים לישועה.

האדמו"ר מסר שיחה קצרה לנוכחים ואמר כי "כל מי שפועל למען שידוכים וזיווג זיווגים - הופך לשותף עם הקב"ה. כל פעולה למען מטרה זו מקיימת את העולם, מעורר רחמים ומקרבת את הגאולה.

"אם כל שידוך נחשב 'כאילו בנה אחת מחורבות ירושלים' - הרי שידוך למבוגרים הוא 'בניית כמה חורבות ירושלים', כי בכל הוא מושיע גם את המאורסים, גם את ההורים וגם את בני המשפחה.

הרבי אמר כי על השדכנים לעבוד באחדות ובשיתוף פעולה, כי כוחות משולבים יביאו לתוצאות יותר טובות ויעילות. הוא גם ציין לשבח את הנהלת הישיבה גדולה שמעניקה בונוסים לשדכנים המטפלים בתלמידי הישיבה.

הרב שלום דייטש, מחברי הוועד, מסר את הפרטים על אופן ניהול "קרן השידוכים": במהלך 15 החודשים האחרונים חולקו מעל 160 אלף דולר לשדכנים. כפי שהוזכר למעלה, 70 אלף מתוכם גויסו וחולקו על ידי קרן השידוכים ליוצאי הישיבה. כמו כן הוא סיפר לאדמו"ר על התוכניות הצפויות לפיתוח המיזם האדיר.

שדכנים הרבי מסאטמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד