י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לא רק בירושלים

יוביל להתחממות בשטחים? צעדות מחאה ביו"ש

בעוד היום אלפים צפויים להגיע אלפים למצעד הדגלים בבירה, בשבוע הבא מתוכננות צעדות בכמה נקודות ביהודה ושומרון, במחאה על ההשתלטות הפלסטינית בשטחי C: "אסור להיות אדישים, מתעוררים ולוקחים אחריות!" | ח"כים, אישי ציבור ורבנים צפויים להגיע לעצרות

יוביל להתחממות בשטחים? צעדות מחאה ביו"ש
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל פלאש 90

לאחר שסוכם כי המינהלת למאבק בהשתלטות הפלסטינית תישאר תחת משרד הביטחון, אירגוני ימין ומועצות ביו"ש מתכננים מחאות בכמה מוקדים ביהודה ושומרון, סמוך למקומות בהן ישנה השתלטות.

המחאות מכוונות בעיקר כנגד ממשלת השינוי והעומד בראשה, ראש הממשלה נפתלי בנט, שם יקראו להם "לא להפקיר את השטח להשתלטות הרש"פ על אדמות המדינה", כך לטענת המארגנים.

המחאות יתקיימו בכ-14 נקודות שונות, מדרום הר חברון עד לצפון בקעת הירדן, כאשר אליהן צפויים להגיע רבנים, אישי ציבור וחברי כנסת שיגיעו לתמוך ולחזק. המחאה תתקיים לעילוי נשמתו של אהוביה סנדק.

"יוצאים מהקופסה – נאבקים על אדמות המדינה", נכתב בכרזה של המחאות. "הערבים משתלטים על המרחב, וחונקים את ההתיישבות במהלך אסטרטגי של בנייה מאסיבית! אסור להיות אדישים. מתעוררים ולוקחים אחריות!".

"נצא לצעדות בכל מרחבי יהודה ושומרון ונעצור ברגלים את ההשתלטות הערבית הבלתי חוקית, בסיום הצעדות יתקיימו עצרות בנקודות השונות", הוסיפו המארגנים במודעה.

אירגוני הימין שחתומים על ההזמנה: קוממיות, ריבונות, אם תרצו, רגבים, עד כאן, דמי אהוביה זועקים, נחלה, אימונים, חומש תחילה ותנועות הנוער עזרא ואריאל. בנוסף, גם ראשי הרשויות ביו"ש חתומים.

כרוז הקורא לצאת למחאה

פלסטינים השתלטות מחאות נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד