ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בהצבעה חשאית

מתח בליכוד: התפקיד עליו יתמודד נתניהו

בלתי נלאה: נתניהו, הידוע גם כמר ביטחון, מתעתד להתמודד על מקום בוועדת החוץ והביטחון, שם יאתגר את מדיניותו של ראש לשכתו לשעבר, ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט, וימשיך להשמיע את חזונו הביטחוני של המדינה | ההכרעה, בהצבעה חשאית בימים הקרובים

מתח בליכוד: התפקיד עליו יתמודד נתניהו
בנימין נתניהו צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

בישיבת חברי האופוזיציה שריכז היו"ר החדש מוביל מפלגת הליכוד בנימין נתניהו, הצהיר ראש הממשלה לשעבר כי הוא נשאר בכנסת, ויהווה דוגמא אישית במלאכת הפלת ממשלת השמאל של בנט ולפיד.

נתניהו, כך נראה, מבטיח ומקיים, על פי הדיווחים הבוקר, בצל המתח הגובר בליכוד על איוש המספר המצומצם של מושבי האופוזיציה בוועדות השונות, מבהיר נתניהו כי גם הוא מתמודד על מקום.

נתניהו, הידוע גם כמר ביטחון, מתעתד להתמודד על מקום בוועדת החוץ והביטחון, שם יאתגר את מדיניותו של ראש לשכתו לשעבר, ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט, וימשיך להשמיע את חזונו הביטחוני של המדינה.

בנוסף לנתניהו הבהירו עוד בכירי הליכוד כמו חיים כ"ץ וישראל כ"ץ, יואב גלנט ניר ברקת ומירי רגב, כי גם הם מעוניינים במושב בוועדה היוקרתית, אך על פי ההערכות באם נתניהו יתמודד על המקום באופן רשמי, הוא זה שגם יקבל את המושב.

ההתמודדות תתבצע בימים הקרובים בהצבעה חשאית בין חברי הליכוד, כשלא רק וועדת חוץ וביטחון על הפרק, על פי הדיווחים השונים, בליכוד יש מתח רב גם סביב תפקיד 'מרכז האופוזיציה', על התפקיד הזה כבר הודיעו השרה לשעבר גילה גמליאל ויו"ר הכנסת לשעבר יריב לוין כי הם מעוניינים בו.

בנוסף, במושב בוועדה לביקורת המדינה מתמודדים יו"ר הקואליציה לשעבר מיקי זוהר וחבר הכנסת שלמה קרעי. ועל מושב בוועדת הכספים ישנם שמות רבים בליכוד המעוניינים בו. ההכרעה כאמור, בהצבעה חשאית בימים הקרובים.

בנימין נתניהו ועדת חוץ וביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד