י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סירנות במקום ציוצים

השכנים זועמים: "בנט מפחד לעבור לבלפור"

השכנים של רה"מ נפתלי בנט ברעננה, מתלוננים: בנט לא עובר לבלפור כי הוא לא יודע כמה זמן הוא ישרוד בתפקיד | לדבריהם, איכות החיים באיזור נפגעה קשות והתושבים סובלים רק בשביל שילדיו יישארו ללמוד במוסדות החינוך ברעננה

השכנים זועמים: "בנט מפחד לעבור לבלפור"
מחוץ לביתו של בנט צילום: צילום מסך

תושבי הרחוב בו מתגורר נפתלי בנט, כועסים על סידורי האבטחה הכבדים המשבשים להם את החיים, אחת השכנות התלוננה כי היא לא יכולה להגיע לבית הכנסת שלה, שכנה אחרת טענה: "הזוי, בנט נשאר פה כי הוא לא יודע כמה זמן יהיה בתפקיד".

האבטחה סביב ביתו של ראש הממשלה החדש נפתלי בנט שהקים ממשלה על חודו של קול עם תמיכת מפלגת רע"מ, תוגברה בצורה שהדיירים ברחוב ציפמן ברעננה, לא מורגלים.

הדיירים מתלוננים על חסימות, מחסומים, בעיות חנייה ורעש, ואפילו קושי בהגעה לבית הכנסת הסמוך. על פי הדיווח ב-Ynet, במקום יש סגירת כבישים, פקקים ובעיות חנייה קשות. "ילדים לא יכולים לחזור הביתה מבית הספר בדרך הרגילה, אלא צריכים לעשות עיקופים גדולים. החיים פה הולכים להיות קשים. בנט החליט להישאר פה רק בגלל ארבעת הילדים שלו שלומדים בבתי ספר באזור. הוא גם לא יודע כמה זמן הוא יהיה ראש ממשלה בכלל, אז חבל לטרטר אותם". כך סיפרה אחת השכנות לאתר Ynet.

אחד השכנים של בנט סיפר ל"בחדרי חרדים" כי הוא לא מבין למה בנט לא עובר לבלפור, "אני צריך לעשות סיבובים עם הרכב, כי בנט לא בטוח אם הוא יהיה ראש ממשלה יומיים או חודשיים או שנתיים, לקחו לנו כאן חניות, המקום יהפוך לבלפור 2 עם הפגנות, הילדים של בנט רוצים להישאר בבתי הספר שלהם ברעננה אז כולם צריכים לסבול? אנשים עם שליחות ציבורית או תפקידים פוליטיים צריכים לקחת בחשבון את העובדה שהילדים שלהם חלק מהשליחות, תהיה כאן תנועה בלתי פוסקת של רכבי שרד ואבטחה מטורפת, אנחנו קנינו בית ברחוב שקט, לא קנינו בית בשוק הכרמל שם יש מלא רעש ותנועה רבה עם בעיות חניה".

עוד אמר השכן ל"בחדרי חרדים", כי "רעננה הולכת לישון מוקדם, בשעה 18:00 אפשר לשמוע ברחוב שלי ציפורים מצייצות, עכשיו נשמע סירנות".

נפתלי בנט רעננה בלפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד