י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הערב הזה כולו בשבילך!

קורס הכנה ללידה בערב אחד חוויתי ומפנק

ביום שלישי, י"ט בתמוז באולמי וגשל בבני ברק זה קורה: ערב חווייתי עשיר בתוכן, פרקטיקה וכלים יעילים שילוו אותך לקראת הלידה וגם אחריה, לצד ארוחה מפנקת והטבות משתלמות

קורס הכנה ללידה בערב אחד חוויתי ומפנק
ערב מפנק צילום: unsplash

ככל שהרגע הגדול מתקרב החלומות הולכים ומקבלים צורה ממשית. את רוצה להכין את עצמך בצורה הטובה ביותר בשבילך וגם בשבילו כדי שחוויית הלידה תהיה עבור שניכם קלה, בריאה, ו-כן, גם חווייתית, אם אפשר...

אז מה דעתך על קורס הכנה ללידה מקיף ומקצועי בערב אחד בלבד, שממנו תצאי עם כל הכלים להתחלה הטובה ביותר?

זה הולך לקרות ביום שלישי, י"ט בתמוז באולמי וגשל בבני ברק: ערב חווייתי עשיר בתוכן, פרקטיקה וכלים יעילים שילוו אותך לקראת הלידה וגם אחריה, לצד ארוחה מפנקת והטבות משתלמות:

הקורס הידוע של מרילוס בערב אחד

כל מה שחשוב לך לדעת כדי למקסם את חוויית הלידה עבורך ועבור תינוקך ולהפוך אותה לקלה, בריאה, מהירה יותר וכואבת הרבה פחות. אם את רוצה לדעת איך להקל משמעותית על הכאב, איך לקדם את הלידה בכל שלב, איך להשיג רוגע ושליטה עצמית לאורך כל הדרך – הקורס הזה הוא בול בשבילך.

שפת התינוקות – מה הוא אומר לך כשהוא בוכה?

תמיד חלמת על תרגומון בכי שיסביר לך מה הבייבי רוצה? אסתי חדש, 'מגעת' - מנחת הורים ומדריכה לליווי התפתחותי בסדנה מרתקת שתאפשר לך להבין את התינוק שלך מהרגע הראשון ולזהות לפי הבכי שלו למה בדיוק הוא זקוק.


הכנה ללידה 

טובי ברון – ליד ה'

להתרגש וגם לחייך בתוכנית אומנותית סוחפת שתשאיר אותך בטעם של עוד.

ויש עוד הפתעות:

על הארוחה המפנקת כבר דיברנו, נכון? אבל גם אחרי שהצלחת תתרוקן, בסיום הערב תצאי עם חבילה משתלמת ביד: חוברת סיכום מושקעת ומאוירת לקורס ההכנה ללידה, שנשארת שלך לתמיד, דפי אימון מכף רגל ועד ראש להכנת שרירי הגוף בצורה מיטבית ללידה, וגם שוברים והטבות בבתי עסק נבחרים!

אז הנה כל הפרטים על אירוע ההכנה ללידה:

אחוזת וגשל, מלצר 13 בני ברק, יום ג' י"ט בתמוז בשעה 17:30, והכי חשוב: הכול במחיר של קורס הכנה ללידה, ויש גם החזרים מבתי החולים ומקופות החולים.

לפרטים והרשמה: 03-5707578  https://marilus.ravpage.co.il/ready

תתחילי להתקונן!

קורס הכנה ללידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד