י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עקיצה ב-50 שניות

צפו: רעולי פנים גנבו מסגרות משקפיים בשווי מיליונים

בפריצה מהירה לחנות אופטיקה יוקרתית בלונדון נגנבו מסגרות משקפיים בשווי מוערך של 500,000 לירות שטרלינג. הפריצה והגניבה תועדה במצלמות האבטחה והבעלים כעת יוצאים למאבק | צפו

צפו: רעולי פנים גנבו מסגרות משקפיים בשווי מיליונים
תיעוד הפריצה בלונדון צילום: צילום מסך

גנבים רעולי פנים נצפו במצלמת אבטחה כשהם פורצים לאופטיקה יוקרתית בבעלות איש מאד מפורסם, וגונבים מסגרות בשווי 500,000 לירות שטרלינג, כשני מיליון שקלים.

בתיעוד ממצלמות האבטחה, נראו גנבים פורצים עם לבנת בטון את הדלת של האופטיקה, וגונבים מסגרות משקפיים שעוצבו עבור סרט חדש של דיסני Cruella מחנות המשקפיים היוקרתית במערב לונדון בבעלות טום דייוויס.

הגנבים השתמשו בגוש בטון כדי לנפץ את הדלת של החנות לפני שהם מכניסים לארגזים מאות מסגרות, כל הגניבה לקחה כ-50 שניות.

לאחר הפריצה הופעלה אזעקה, אך הזוג שפרץ לא התרגש, ופשוט טאטא מאות זוגות משקפיים, והצליח לגנוב שש מסגרות יקרות מאד שעוצבו במיוחד לסרט החדש. נראה כי הגנבים ידעו מה הם מחפשים.

בזמן מנוסתם הם הפילו כמה זוגות משקפיים על הרצפה, אך תוך 50 שניות הם נעלמו לפני שהמשטרה הצליחה להגיע. הבעלים דייויס, התכוון למכור את המסגרות למטרות צדקה, לפני שגילה שהן נעדרות לאחר הגניבה בשעה 2:00 לפנות בוקר ב-9 ביוני בשבוע שעבר. "זה די מרושע בהרבה מובנים כשאתה צופה בסרטון," אמר הבעלים ל'דיילי מייל'.

דייויס, המתגורר בדרום מערב לונדון, מתכנן כעת לפרסם כרזות בסגנון המערב הפרוע.

על הכרזות יהיה כתוב: "אם מציעים לכם משקפי שמש עם המותג TOM DAVIES FOR CRUELLA שנחרט על החלק הפנימי, בבקשה תודיעו ​​לנו" נכתב בכרזות. "לחנות שלנו פרצו ב 9 ביוני בשעה 02:00 ומאות מסגרות נלקחו, הגנבים כנראה לא ידעו שהם גנבו גם משקפיים לסרט Cruella שאמורים היו להימכר במכירות פומביות לצדקה, למסגרות הייחודיות הללו יש ערך גדול במכירה פומבית של צדקה, מאשר לפושעים שהשחיתו את החנות שלנו ויתקשו למכור אותן".

עוד יפורסם בכרזה: "אם מוצעים לכם אחת מהמסגרות הללו או שיש לכם מידע כלשהו שתוכלו לשתף, אנא יידעו אותנו או את המשטרה המקומית. אם ברשותכם המשקפיים, נחליף אותם לזוג משקפי שמש של טום דייוויס. אלא אם אתם אחד מהגנבים, במקרה הזה נעביר אתכם בשמחה לרשויות".

לונדון פריצה גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד