י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לקראת הפינוי"

נרשמו עקיצות: כשאנשי השמאל הקיצוני פגשו את תושב המאחז

בעוד ראש הממשלה הנכנס טרם קיבל את החלטתו לגבי פינוי המאחז החדש אביתר, אנשי ארגון השמאל הקיצוני 'שלום עכשיו' הגיעו לביקור במאחז - ותושב המקום צבי סוכות העלה לרשתות החברתיות תמונה איתם: "המון שנים לא צילמו קצב בניה כזה בהתיישבות" | הם בתגובה עקצו: "חשוב שתהיה תמונות למזכרת לקראת הפינוי"

נרשמו עקיצות: כשאנשי השמאל הקיצוני פגשו את תושב המאחז
אנשי שלום עכשיו במאחז צילום: מתוך הטוויטר של צבי סוכות

ברקע האפשרות שפינויו יצור משבר בממשלה החדשה, היום (שלישי) אנשי ארגון השמאל הקיצוני ביקרו במאחז החדש אביתר, הנמצא בלב השומרון.

במהלך ביקוריהם, צבי סוכות, איש התיישבות שגר באביתר, העלה לטוויטר צילום יחד עם שני הפעילים של הארגון, וכתב: "‏החברים משלום עכשיו באו לבקר. המון שנים לא צילמו קצב בניה כזה בהתיישבות".

ב'שלום עכשיו' לא נותרו חייבים, ועקצו בציוץ מחשבון הטוויטר שלהם: ‏"חשוב שיהיו כמה תמונות למזכרת לקראת הפינוי של אביתר", וסוכות הגיב בעקיצה משלו: "‏מבטיח להזמין לאירוע המשפחה ה-100 בישוב".

בתוך כך, אתמול דווח ב'חדשות 12', לפני עשרה ימים הצבא רצה לפנות את אביתר, אלא שבהערכת מצב, בהשתתפות שר הביטחון בני גנץ וכן מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי, אמר האחרון שהמשטרה לא תוכל לבצע את הפינוי בשל מצוקה בכוח אדם, ובעקבות כך הפינוי נדחה וירד מסדר היום.

בעקבות דחיית פינוי המאחז, ההחלטה מתגלגלת אל שולחנו של נפתלי בנט, והוא יצטרך לקבל את ההחלטה עד סוף החודש, החלטה, שראשי המתנחלים הגדירו כ"מבחן הימני הראשון" שלו.

מתושבי אביתר נמסר: "מברכים על ביטול הפינוי, אישור ישוב חדש בשומרון הוא צעד ציוני וחשוב מאין כמוהו שיש עליו קונצנזוס לאומי מקיר לקיר, כיום מתגוררות באביתר כ-50 משפחות בישוב שוקק חיים ששומר על אדמות לאום אסטרטגיות. זהו מעשה ציוני ואנו מצפים ממשלת ישראל להסדיר במהירות את הישוב".

תנועת ההתיישבות נחלה נמסר: "אנו מברכים על הצעד הציוני והחיובי של חיזוק היישוב אביתר".

שלום עכשיו אביתר מאחז פינוי מאחזים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד