י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הציג סקירה מודיעינית

ראש הממשלה בנט החליט: כהונת ראש השב"כ תוארך

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע היום לראש השב"כ נדבר ארגמן על הארכת כהונתו בחודש נוסף. במהלך הפגישה הציג ראש השב"כ בפני ראש הממשלה נפתלי בנט סקירה מודיעינית אודות הנעשה בזירות השונות עליהן מופקד השירות

ראש הממשלה בנט החליט: כהונת ראש השב"כ תוארך
בנט וארגמן צילום: חיים צח /לע"מ

ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט נועד היום (שלישי) עם ראש השב"כ נדב ארגמן שאמור לסיים את תפקידו בקרוב, והודיע לו על הארכת תפקידו בחודש נוסף.

מלשכת ראש הממשלה בנט נמסר כי "ראש הממשלה, נפתלי בנט, נועד היום עם ראש השב"כ, נדב ארגמן, לפגישת עבודה ראשונה בלשכת רה"מ בירושלים", עוד נמסר עוד כי "לבקשת ראש הממשלה, כהונתו של ארגמן תוארך עד לחודש אוקטובר 2021".

במהלך הפגישה הציג ראש השב"כ בפני ראש הממשלה נפתלי בנט סקירה מודיעינית אודות הנעשה בזירות השונות עליהן מופקד השירות.

החלטה זו מגיעה כהמשך להחלטה של בנט להמשיך את תפקידם של ראש המל"ל מאיר בן שבת והמזכיר הצבאי אבי בלוט, שכיהנו גם תחת ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט.

בתוך כך, בעקבות דיווח כי ראש הממשלה בנט שוקל למנות את האלוף לשעבר עמוס ילדין לראש המל"ל, תקפו בליכוד ומסרו כי "הכוונה של בנט למנות את עמוס ידלין לתפקיד ראש המועצה לביטחון לאומי היא עדות נוספת לדהירה שמאלה של הממשלה המסוכנת שלו, שרבים מחבריה תומכים בעקירת יהודים מבתיהם".

לטענת הליכוד, "השקפותיו המדיניות של ידלין נטועות עמוק בשמאל. רק היום כתב ידלין שיש להאיץ עקירת מאחזים ביהודה ושומרון. הוא דוגל בהקמת מדינה פלסטינית בלב ארצנו, בעקירת יישובים ויהודים ובמסירת חבלי מולדת".

"עוד לא עברו יומיים ובנט כבר צועד למדיניות השמאל המסוכנת של ויתורים, רפיסות ועקירות. זאת עוד סיבה לכך שנפעל יחד עם שותפינו לימין האמיתי כדי להפיל את הממשלה המסוכנת הזאת מוקדם ככל האפשר", תקפו.

נדב ארגמן ראש השב"כ נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד