ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מחפשים עדי ראיה

מוסלמי הגן על שני יהודים שחטפו אגרופים בתקיפה גזענית

גבר מוסלמי מנע בגופו תקיפה של שני סועדים יהודים שהוכו באגרופים בתקיפה גזענית חמורה מחוץ למסעדה בלונדון, כך דיווחה משטרת לונדון שקראה לעדי ראיה לתת עדות שתביא למעצר התוקפים

מוסלמי הגן על שני יהודים שחטפו אגרופים בתקיפה גזענית
אילוסטרציה צילום: unsplash

שני יהודים היו קורבנות לתקיפה אנטישמית בלונדון על ידי שני צעירים עם מסכה על פניהם, הצעירים בתחילת שנות ה-20 לחייהם תקפו את היהודים באגרופים מחוץ למסעדה ברחוב בייקר בוסטמנסטר שבמרכז לונדון.

משטרת לונדון מתייחסת לאירוע כאל פשע שנאה לאחר שהבריונים השמיעו הערות אנטישמיות כאשר החלו לתקוף, התקיפה אירעה בשעה 17:20 ביום ראשון האחרון.

עובר אורח מוסלמי התעמת עם התוקפים והצליח להניס אותם לאחר שהתערב ומנע בגופו את המשך הפגיעה ביהודים, המשטרה מסרה כי אחד הקורבנות נמצא בסוף שנות ה-30 לחייו והשני באמצע שנות ה-40, תוקפיהם תוארו על ידי השוטרים כצעירים אסייתיים.

ההתקפה התרחשה ברחוב בייקר פינת הרחובות מלקומב וגלנוורת'. היחידה לפשעי שנאה במשטרת לונדון חוקרת את המקרה.

מפקד המשטרה, קווין אידה אמר כי "להתנהגות הזו אין מקום בעירנו ולא נסבול התנהגות כזאת, כל הלונדונים צריכים להיות לחיות ללא הטרדות או התעללות, במקרה זה שני גברים מהקהילה היהודית הותקפו, אך התערבות של מישהו מדת אחרת היא זו שעזרה לעצור את התקיפה, זה מראה שאנשים יכולים לעזור ולתמוך זה בזה, אם למישהו יש מידע על פשע שנאה זה או אחר, אני קורא לו להתייצב במשטרה ולדווח".

מוסלמי חרדים לונדון אנטישמיות בלונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד