ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
המנהיגים נפרדים

פוטין שיגר מברק לנתניהו: "נכס לישראל"

נשיא רוסיה לצד מנהיגי מדינות נוספים, משגרים בימים האחרונים ברכות ותנחומים לרה"מ לשעבר, בנימין נתניהו, בעקבות הדחתו | פוטין במברק מיוחד: ""הניסיון שלך תמיד יהיה נכס לישראל"

פוטין שיגר מברק לנתניהו: "נכס לישראל"
נתניהו ופוטין צילום: קובי גדעון /לע"מ

‏נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שלח מברק לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בו כתב: "אני מבקש להביע את הערכתי על שיתוף הפעולה וההבנה ההדדית בינינו במשך שנים".

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הודה לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין על הדברים שכתב לו במברק. "אני מבקש להביע את הערכתי על שיתוף הפעולה וההבנה ההדדית בינינו במשך שנים רבות. אני מוקיר את העבודה הגדולה שהשקעת בחיזוק היחסים בין המדינות בתחומים רבים. היכולות והניסיון שלך יהיו תמיד נכס לישראל".

מנהיגים ודיפלומטים רבים נפרדו מנתניהו, גם שגרירת ארה"ב באו''ם לשעבר ניקי הילי שנועדה ביום שני עם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בבית הרשמי ברחוב בלפור בירושלים נפרדה עם מילים חמות.

היילי כתבה בטוויטר: ''פגישה עם ראש הממשלה נתניהו אף פעם לא תסולא בפז. תרומתו לביטחון ישראל ולשגשוגה היא היסטורית. לא שמענו ממנו את המילה האחרונה".

ראש ממשלת הודו, נרנדרה מורי, כתב: "לקראת סיום תפקידך המוצלח כראש ממשלת ישראל, ברצוני להביע הוכרה עמוקה עבור מנהיגותך ומתן תשומת לב מיוחדת ליחסים האסטרטגים בין הודו לישראל".

ולדמיר פוטין בנימין נתניהו נרנדרה מודי ניקי היילי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד