י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"יתפוצץ מהר וברעש"

הבן של נתניהו נגד היועצת הבכירה של בנט

יאיר נתניהו בנו של ראש האופוזיציה ממשיך במאבקו העיקש בטוויטר נגד הממשלה החדשה ואמש הזכיר ליועצת החדשה של בנט דברים שאמרה נגד ממשלה עם הערבים רק לפני כחודשיים

הבן של נתניהו נגד היועצת הבכירה של בנט
יאיר נתניהו באולפן ערוץ 20 צילום: מתוך שידורי ערוץ 20

לאחר שהפרשנית לענייני ערבים המוערכת שמרית מאיר, מונתה ליועצת מדינית לראש הממשלה נפתלי בנט, היא צייצה הודעת תודה על התמיכה הרבה סביב מינויה וזכתה לאלפי לייקים ותגובות. אחת מהתגובות הייתה של בנו של יו"ר האופוזיציה החדש, יאיר נתניהו, שהזכיר למאיר דברים שאמרה אך לא מזמן נגד ממשלה יחד עם המפלגה האסלאמית.

מאיר צייצה לאחר המינוי: "תודה לכולכם על התמיכה והמלים החמות ותודה לראש הממשלה על האמון. על האתגרים הגדולים אתם יודעים, אבל חשוב שתדעו שהרוח פה טובה מאוד".

לצד הודעות תמיכה חמימות, הגיב לה יאיר נתניהו וצירף צילום מסך מראיון שהעניקה לערוץ 7 בו טענה בתוקף כי ממשלה ישראלית שתלויה במפלגה "פלסטינית" - שיבוש דעת פוליטי מוחלט. נתניהו ג'וניור תהה, "מה בדיוק השתנה?"

בראיון לפני כחודשיים לערוץ 7 אמרה מאיר: "עבאס וגם טיבי במידה מסוימת, נהנים מהקטע של לשון מאזניים. היהודים לא יכולים לזוז בלעדינו. הסנטימנט מובן אבל דווקא מי שחושב ששותפות ערבית בממשלה מתבקשת צריך להבין שעצם קיומה לא יכול להיות תלוי בכך. למה? כי זה לא ילך".

עוד אמרה מאיר: "ממשלה בתמיכת הערבים תחזיק מעמד שתי דקות בדיוק. אם זה לא יהיה על אירוע של התנועה האסלאמית באל-אקצא ברמדאן, זה יהיה על האג, אם לא זה אז בניה בהתנחלויות. אם עבאס יכנס המשותפת תעשה לו את המוות ברחוב ולהיפך. זה יתפוצץ מהר וברעש והערבים יחזרו למעמדם המקורי כפסולי חיתון".

יאיר נתניהו נפתלי בנט מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד