י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הסתגרו לבד בחדר

האדמו"רים התכנסו: ילדי ניו יורק בסכנה רוחנית

שורת אדמו"רים ורבנים מניו יורק התכנסו בבית הרבי ממונקאטש כדי לטכס עצה איך להתמודד מול רפורמות חינוכיות שמבצעת עיריית ניו יורק ושמסכנות את עתידם הרוחני של ילדי ניו יורק

האדמו"רים התכנסו: ילדי ניו יורק בסכנה רוחנית
אדמו"רי ורבני ניו יורק בכנס חירום צילום: אייזיק י . - בורו פארק 24

שורה של גדולי אדמו"רי ורבני ניו יורק התכנסו לכינוס חירום בבית האדמו"ר ממונקאטש לנוכח כוונת הממשל להתערב בתכני החינוך במוסדות התורה והחסידות בניו יורק.

לאסיפת הרבנים הגיעו גם עסקנים ואישי ציבור שפעלו רבות בנושא ושארגנו מחאה ברשת נגד כוונות הזדון, במסגרתה נשלחו עשרות אלפי פניות ומכתבים למועצת העיר ניו יורק כדי להציג את התנגדות התושבים לרפורמות החדשות.

הכינוס נערך שבועות אחדים לפני המועד בו אמורה עיריית ניו יורק לפרסם את התקנות הרשמיות במסגרת הטמעת תכני החינוך במוסדות התורה של החרדים בעיר.

בתחילת הכינוס נוכחו גם המלווים והגבאים של האדמו"רים, לצד העסקנים ועורך הדין שמלווים את הסאגה - אך בעיצומו של הדיון הורה אחד האדמו"רים לכלל הנוכחים לצאת מהחדר.

מנהיגי העדה, האדמו"רים מסאטמר, ויז'ניץ ממונסי, ויז'ניץ ויליאמסבורג, וויען, פאפא, מונקאטש, קאשוי, אב"ד חסידי באבוב-45 וגדולי ישראל נוספים, נשארו לבד וניהלו דיון ממושך בחדר סגור על האיום המרחף על יהדות ניו יורק.

חינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד