ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
באו לחזק ויצאו מחוזקות

מרגש: האלמנה הצעירה מאסון מירון חיזקה אלפי נשים חרדיות

תחת הכותרת "מסוגלות בעולם מתמודד" עלה לראשונה מופע שירה מטלטל של הגב' נחמי רובין שבעלה ז"ל נספה באסון מירון • המופע שנערך במסגרת יריד המודיע הראשון שלאחר הקורונה בהובלת 'כללית' חשף את הרגשות, ההתמודדות, קשיי היום יום והאמונה הגוברת משלב בתוכו מסרי תמיכה וחיזוק החוסן המשפחתי אחרי אירועי טראומה

מרגש: האלמנה הצעירה מאסון מירון חיזקה אלפי נשים חרדיות
כנס מיוחד צילום: יח"צ

"לא רוצה יותר להאשים, לא צומח, לא דומם, לא אנשים... לא רוצה בלילות קרים לחשוב שסתם דברים קורים...". משפטים אלה ודברי חיזוק מרגשים שזורים באמנות השירה, השמיעה בפני מאות נשים הגב' נחמי רובין אלמנתו של הק' הרב יהודה לייב רובין ז"ל שנספה באסון מירון בל"ג בעומר האחרון.

האירוע שהתקיים במסגרת יריד המודיע ונערך בשיתוף 'כללית', חשף לראשונה את יכולות השירה והתעצומות האמנותיות של הגב' רובין. בעלה, הרב יהודה לייב רובין ז"ל הוא אחד מארבעים וחמישה הנספים באסון הקשה בהר מירון בליל ל"ג בעומר, כשהוא רק בן 27. המשפחה הכואבת הצעירה, התפרסמה בעקבות תיעוד של אמירת הקדיש על ידי בנו היתום בן ה-4.

הגברת רובין שמיעטה להיחשף בכלי התקשורת לאחר האסון, נעתרה לבקשת הגב' חנה קוריץ מנהלת הפרסום של 'כללית' למגזר החרדי, במטרה לעורר ולחזק את משתתפות היריד. ואכן, הופעת הבכורה הסוחפת והמטלטלת שכללה שירה נוגעת ללב וקטעי קישור על ההתמודדות האישית המופלאה שלה עם השבר הגדול, השאירה רושם רב על המשתתפות.

ההופעה של האלמנה הצעירה, דיברה על נושאים כמו האמונה בגאולה, שמירה על פשטות אישית, התחזקות מכל הדברים שעוברים על האדם, ולזכור שהכול מגיע מלמעלה ולדעת לסלוח לכל אדם.

המופע אותו הנחתה אשת התוכן הגב' דבי אנגלרד, הדגיש את היבטי התמיכה וחיזוק החוסן המשפחתי אחרי אירועי הטראומה בכלל תוך התמקדות גם בעולם שאחרי קורונה וכלל עצות וטיפים באדיבות מומחי כללית ובראשם פרופ' גיל זלצמן מנהל המרכז לבריאות הנפש 'גהה' מקבוצת כללית, אשר העניקו מעטפת מקצועית למסוגלות אישית בעולם של אסונות, משברים רפואיים כמו הקורונה וטרגדיות לאומיות.

הגב' חנה קוריץ מנהלת תקשורת שיווקית ב'כללית' למגזר החרדי אמרה: "אנו רואים חשיבות גדולה לסייע בטיפול מקצועי לאחר אירועי טראומה, במופע ראינו את גדלות נפשה של גב' רובין והיכולת לשאת את הכאב הגדול ולתעל אותו למקומות נכונים וטובים, תובנות אלו הובילו לשיתוף הפעולה הייחודי עם ארגון הבריאות הגדול בישראל ומערכי בריאות הנפש אשר היא מעמידה ללקוחותיה"

אסון מירון תשפ"א שירותי בריאות כללית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד