י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
השקעה מנצחת

מרהיב: כך נראה מגדל המשרדים החדש בירושלים

התופעה המדוברת ביותר בשוק הנדל"ן היא ללא ספק רכישת משרדים להשקעה, כשאחת מהפופולריות מביניהן היא השקעה במגדל רם החדשני בירושלים • "אתה לא חייב להיכנס לבור עמוק של משכנתא בשביל להניב רווחים יפים, זה הסוד הגדול כאן", מסבירים המשקיעים

מרהיב: כך נראה מגדל המשרדים החדש בירושלים
מגדל רם צילום: יח"צ

שתי תופעות מקבילות אשר מתרחשות בארצנו, פוגשות אחת את השנייה.

התופעה הראשונה הינה מצוקת הדיור. בציבור החרדי רבות המשפחות שלא מצליחות לרכוש דירה, אפילו כזו קטנה באזורי הפריפריה, שלא לדבר על המחשבה כיצד יחתנו את ילדיהם בעתיד, כשברקע מחירי הדירות רק נוסקים ומאתגרים עוד יותר את כלכלת הבית.

אולם התופעה השניה והמבורכת מהווה לאחרונה פתרון לבעיית התופעה הראשונה והיא - רכישת משרדים להשקעה.

כידוע, בשנים האחרונות קמו להם מגדלי ענק שבתוכם מאות עסקים וחברות המשלמות סכומים גבוהים במיוחד עבור השכרה. כך שהמשקיעים באותם משרדים נהנים מהכנסות גבוהות ויציבות כלכלית (לרוב מדבר בהשכרה לשנים רבות).

המשקיעים ברחבי הארץ מצביעים על שלושה יתרונות מובהקים שקיימים ברכישת משרד.

א. גרעין השקעה נמוך. בעוד השקעה בדירה דורשת הון עצמי גבוה, השקעה במשרדים מאפשרת רכישה גם לבעלי הון נמוך. יחד עם זאת, השקעה זו עדיין מניבה תשואות נאות ביותר, לא פחות מההשקעות אחרות הדורשות משאבים כלכליים גבוהים יותר.

ב. אחוזי תשואה גבוהים במיוחד. השכרת משרד מכניסה סכום חודשי קבוע ומכובד עבור המשקיעים, כאשר יש לתחום ביקוש עצום בקרב בעלי עסקים שלרוב מעדיפים לשכור משרדים ולא לקנות.

ג. קירבה. בעוד השקעה בדירות דורשת לרוב נסיעה למרחקים וכן סובלת מחוסר נגישות לנכס המושקע, הרי שמגדלי משרדים נמצאים באזורים מרכזיים ביותר כך שהמשקיע יכול להגיע למקום בצורה פשוטה וקלה.

אחת מהחברות המוכרות ביותר בתחום שיווק משרדים למגזר החרדי הינה 'פלטינום' שמשווקת את פרויקט היוקרה 'מגדל רם' בכנפי נשרים. המיקום האסטרטגי מהווה מוקד משיכה למשקיעים רבים שבחרו לרכוש משרד בלב עיר הבירה. היתרונות במיזם של פלטינום הם עצומים. ראשית, אתם לא זקוקים להון עצמי גבוה בשביל להשקיע במיזם. ברשותכם 150,000 ש"ח? אתם בפנים.

כמו כן, המשקיעים נהנים מתשואה גבוהה במיוחד של כ-3000 ש"ח מדי חודש, מה שמביא הכנסה נוספת וחשובה עבור המשפחה, מעבר לפוטנציאל ההשקעה העצום שגלום בעצם הרכישה.

הפרויקט נמצא בשלבי שיווק אחרונים והביקוש בימים אלו רק הולך וגובר.

אז מהרו גם אתם להשקיע בתבונה ולדאוג לעתידכם.

רוצים לדעת עוד על המיזם המיוחד? השאירו פרטים>>

פלטינום מגדל משרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד