י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"עברתי מסע הכשפה"

השרה החרדית סיימה את תפקידה בדמעות

החרדית הראשונה שעשתה היסטוריה כשהתמודדה לכנסת וגם נכנסה ולא זו בלבד אף כבשה פסגה נוספת במינויה לשרה בממשלת ישראל, יצאה היום מהחיים הפוליטיים כעבור שנתיים | בנאום שנשאה בטקס חילופי השרים במשרד התפוצות סיכמה את הקדנציה בדמעות

השרה החרדית סיימה את תפקידה בדמעות
כסאות של ח"כים במליאת הכנסת. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השרה החרדית עומר ינקלביץ׳ סיימה השבוע את תפקידה במערכת הפוליטית, לאחר שלא התמודדה לכנסת ה-24 ועם כניסתו של השר החדש נחמן שי לתפקיד. היום (רביעי) היא נפרדה בדמעות בתום כשנתיים במערכת הפוליטית.

ינקלביץ׳ אמרה בנאומה: "אני חושבת שכהונתי כשרה סימלה שלב נוסף בתהליך חברתי כאן בארץ. עצם העובדה שאישה מחברה חרדית מקבלת את ההזדמנות לשבת סביב שולחן הממשלה והקבינט, ולהיות חלק ממקבלי ההחלטות, שולחת מסר לאוכלוסיות מודרות רבות- ובעיקר לנשים מאותן אוכלוסיות- שהכול אפשרי למרות המורכבויות שבדרך. שהן יכולות להשתחרר מהחסמים החברתיים ולקבל הזדמנות שווה בין שווים".

"נכון", הוסיפה השרה לשעבר בדמעות, "זה לא היה פשוט. הייתי צריכה לעבור הרבה מסעות הכפשה שקריים נגדי ונגד משפחתי, אבל אם יש אישה אחת שדרכי נתנה לה תקווה לנסות גם- אז אני את שלי עשיתי״. זאת בהתייחס למספר כתבות שפורסמו נגדה בתקופה האחרונה.

על המשך דרכה אמרה שרת התפוצות היוצאת: "בחרתי לקחת כעת פסק זמן מהחיים הפוליטיים, אבל ממש לא פסק זמן מהעשייה הציבורית למען עם ישראל. אני יודעת שבכל מקום אליו אגיע בהמשך, אהיה נאמנה לשליחות שקבלתי עלי כאן במשרד, למען החיבור בין ישראל לתפוצות, וכן לתהליך הפנימי כאן במדינת ישראל שמקדם אוכלוסיות פריפריאליות ונותן להן הזדמנות שווה".

משרד התפוצות עומר ינקלביץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד