ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אחרי הדוח

ראש השב"כ לשעבר מזהיר: "סכנה לעתיד ההתיישבות"

לאור הדוח שפרסם משרד המודיעין, שחשף את הבניה הפלסטינית ביו"ש במטרה להגיע למדינה פלסטינית, בכיר 'הליכוד' וראש השב"כ לשעבר, סייר בבנימין והזהיר שזו סכנה להתיישבות: "את הבעיה צריך להביא לקבינט" | אביחי בוארון: "דורשים מממשלת ישראל לאמץ בהקדם את הדוח"

ראש השב"כ לשעבר מזהיר: "סכנה לעתיד ההתיישבות"
אבי דיכטר בבנימין צילום: באדיבות המצלם

בעקבות הדוח של משרד המודיעין, שבו נכתב כי הרשות הפלסטינית מנסה לייצר רצף טריטוריאלי כדי להקים מדינה, היום (רביעי) סייר חבר הכנסת אבי דיכטר, בכיר 'הליכוד' וראש השב"כ לשעבר בשטחי יהודה ושומרון.

דיכטר הגיע לישוב החדש עמיחי ולגבעות שילה יחד עם איש התיישבות אביחי בוארון, והזהיר מפני סכנה לשטחי יהודה ושומרון בעקבות הדוח של משרד המודיעין, שמראה את האסטרטגיה של הרשות הפלסטינית לבנות מדינה.

"הבעיה ידועה ומוכרת, אנחנו כמה שנים במרכז המגרש", אמר דיכטר והזהיר "אם לא תהיה דירקטיבה מדינית, החלטת קבינט, הנחייה לצה״ל, לגורמי הביטחון, מנהל אזרחי, שהבנייה על הקצה של שטחי B מעל אינטרסים ישראלים - זה איום".

"איום שלא יאפשר להתיישבות ביהודה ושומרון לשרוד ולהתקיים. זו סכנה לעתיד ההתיישבות, בראש ובראשונה ביטחונית ואח״כ גם אסטרטגית התיישבותית, אל מול איום ובו אפשר לנקוט צעדים", הוסיף.

עו"ד אביחי בוארון, איש התיישבות וראש פורום ציון וירושלים ב'ליכוד', אמר: "שמחנו לארח את ראש השב״כ לשעבר ח״כ אבי דיכטר אשר מבין כי הבניה ללא רסן בשטחים הפתוחים ביהודה ושומרון בדגש על שטחי A ו-B

זו סכנה ממשית ומיידית לא רק לתושבי יהודה ושומרון אלא לביטחון תושבי ישראל במרכז הארץ ובעוטף ירושלים וגם על זה מדבר דוח משרד המודיעין", סיכם.

כזכור, משרד המודיעין פרסם בשבוע שעבר דוח, שבו נטען כי הרשות הפלסטינית רוצה ופועלת להפוך את הישובים הישראליים למובלעות, לחנוק צירי תנועה וצמתים מרכזיים, לקטוע רצפי התיישבות ישראליים וליצור רצפי התיישבות פלסטיניים במטרה כוללת לשלוט בכל שטח יו"ש.

מדינה פלסטינית אבי דיכטר הבנייה ביהודה ושומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד