י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מנסה להגדיל סמכויות

צרות לבנט: ח"כ ממפלגתו מסרב להתפטר

חבר הכנסת אביר קארה מ'ימינה' העביר מסר לראש הממשלה בנט, ראש מפלגתו, לפיו הוא לא מתכוון להתפטר - למרות שיוכל לעשות זאת מתוקף תפקידו כסגן שר | הערכה: ינסה להגדיל את סמכויותיו במשרד ראש הממשלה

צרות לבנט: ח"כ ממפלגתו מסרב להתפטר
אביר קארה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ברקע ההתפטרויות בקואליציית השינוי במסגרת החוק הנורבגי, אתמול (רביעי) דווח כי חבר הכנסת אביר קארה מ'ימינה', מי שקיבל את התפקיד סגן שר במשרד ראש הממשלה, אינו מעוניין להתפטר לטובת הכנסת ח"כית נוספת לטובת הפעילות הפרלמנטרית.

על פי הדיווח של ליאור קינן ב'חדשות 13', קארה העביר מסר לראש הממשלה ויו"ר מפלגתו נפתלי בנט, ובו אמר כי אין בכוונתו להתפטר מהכנסת ולאפשר לחבר ברשימה אחריו, יום טוב כלפון, להיכנס לפרלמנט הישראלי.

התעקשותו של קארה תמוהה, שכן אם יתפטר הוא ימנע מהאפשרות להצביע נגד הצעות חוק ימניות שהאופוזיציה תעלה, אך סגן השר מעדיף להישאר במשכן.

סגן השר אביר קארה. צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90.

בנוסף, הערכות הן שקארה מנסה בסך הכל להגדיל את סמכויותיו בתור סגן שר במשרד ראש הממשלה, אם בסופו של דבר כן יאלץ להתפטר. מטעמו של קארה לא נמסרה תגובה.

אתמול התקיים במליאת הכנסת מרתון הצהרות אמונים של 13 ח"כים חדשים שחלקם כיהנו בעבר, שנכנסו במסגרת החוק הנורבגי, עם התפטרותם של שרי וסגני השרים בממשלה החדשה.

הח"כים החדשים שהושבעו הם: מאיר יצחק הלוי, טטיאנה מזרסקי, שירלי פינטו קדוש, יוסי שיין, לימור מגן תלם, אלינה בדרץ' יאלוב, מופיד מרעי, יסמין פרידמן, צבי האוזר, רות וסרמן לנדה, אלון טל, מיכל רוזין וגבי לסקי.

נפתלי בנט החוק הנורבגי אביר קארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד