י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא פחות

מגיש בכיר בפוקס ניוז: "ה-FBI ארגן את ההתקפה על הקפיטול"

מנחה ומגיש בכיר ברשת פוקס ניוז, טוקר קרלסון טען כי ההתקוממות של תומכי טראמפ ב-6 בינואר על גבעת הקפיטול, תוכננה על ידי הבולשת הפדרלית

מגיש בכיר בפוקס ניוז: "ה-FBI ארגן את ההתקפה על הקפיטול"
רגע הירי בגבעת הקפיטול צילום: צילום מסך

טאקר קרלסון, מנחה ומגיש בכיר ברשת פוקס ניוז, טען ביום שלישי כי הפורעים שהסתערו על הקפיטול אחרי שפורסמו תוצאות הבחירות לנשיאות והפסדו של טראמפ, הם למעשה סוכנים פדרליים שתכננו את הפריצה. קרלסון התייחס ביום שלישי בלילה לדיווח על כתבי האישום של כ-400 אנשים שהואשמו בפריצה ב-6 בינואר.

יותר מ-2,000 אישומים פליליים הוגשו נגד 411 חשודים, בהם מאות עבירות של תקיפות שוטרים והסגת גבול עם נשק. קרלסון ציין כי רבים מכתבי האישום הזכירו "שותפים בלתי מזוהים". הוא אמר כי "באופן מוזר, חלק מאנשי המפתח שעודדו את ההתפרצות והשתתפו בפריצה ב-6 בינואר לא הואשמו". "תסתכלו על המסמכים, הממשלה מכנה את האנשים האלה לא שותפים לקשר, מה זה אומר? המשמעות היא שעלול להיות שם סוכני FBI, באמת, בקפיטול ב-6 בינואר".

הוא סיכם: "אז מתברר כי ההתקוממות העליונה הלבנה הזו אורגנה על ידי קבלת הממשלה עצמה, רואים במסמכים האלה, היא אורגנה לפחות בחלקה על ידי סוכני ממשלה". המגיש בפוקס ניוז ציין כי מריק גרלנד, היועץ המשפטי לממשלה, זיהה קבוצות עליונות לבנות כאיום הטרור הפנימי הגדול ביותר העומד כעת מול ארצות הברית. אבל, לדבריו, ל-FBI היסטוריה ארוכה של מעקב והסתננות אליהם.

קרלסון גם תהה מדוע טרם פורסמו למעלה מ-10,000 שעות צילומים מפרעות הקפיטול ומדוע לא תוחקר השוטר של משטרת הקפיטול שירה והרג את אשלי בביט, אשה שניסתה לפרוץ פנימה דרך חלון.

פוקס ניוז FBI גבעת הקפיטול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד