י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"גורלו כמו יהודה גליק"

"הכתובת על הקיר": הסתה לרצח ח"כ בן-גביר • צפו

ברקע התנגדותו להקים ממשלה עם מפלגת 'רע"מ', גורמים בתנועה האיסלאמית, שהמפלגה האחרונה משוייכת לה, פרסמו שיר הסתה נגד יו"ר 'עוצמה יהודית', בו נאמר בין היתר: "דמו בראשו" | בן-גביר הגיש תלונה למפכ"ל וקצין הכנסת: "ההסתה ממשיכה להרים ראש"

"הכתובת על הקיר": הסתה לרצח ח"כ בן-גביר • צפו
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שניסיונותיו לעלות להר הבית נכשלו עקב סירובו של קצין הכנסת לאשר, היום (חמישי) חבר הכנסת איתמר בן-גביר הגיש תלונה נגד סרטון הסתה נגדו ברשת.

בסרטון שהופץ על ידי גורמים מהתנועה האיסלאמית אליה משויכת מפלגת 'רע"מ', נשמע שיר בערבית, הכולל מילות הסתה שמתפרשות כקריאה לפגוע ביו"ר 'עוצמה יהודית'.

"דמו בראשו, מי שיבוא להר הבית שיבוא עם תכריכים. גורלו כמו יהודה גליק", נאמר בסרטון, שמתפרסם עם תמונות רקע של ח"כ איתמר בן גביר כשהמילים בשיר בשיר מיוחסות אליו.

בן-גביר הגיש תלונה לקצין הכנסת ולמפכ"ל המשטרה, שכזכור האשים את הראשון בפרעות של היהודים, ובה כתב: "ההסתה ממשיכה להרים ראש וצריכים לטפל בה ביד ברזל לפני שיהיה מאוחר".

"בעבר התנקשו בחבר כנסת ובמקרה אחר כמעט הצליחו. עכשיו הכתובת על הקיר זועקת. אני מצפה מהמשטרה ומקצין הכנסת לפעול בנחישות - תפקידם למנוע רצח של חברי כנסת, גם אם הם מהימין", הוסיף.

איתמר בן גביר הסתה לרצח מפלגת רע"מ יהודה גליק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד