כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

כשעולם העבודה משתנה, בואו ללמוד לקרוא את המפה!

כתיבה שיווקית זוהי אסטרטגיית מכירות המבוססת על כתיבת תוכן רלוונטי ובעל ערך כדי למשוך את הגולשים המזדמנים ברשת ולהפוך אותם ללקוחות משלמים

כשעולם העבודה משתנה, בואו ללמוד לקרוא את המפה!
סודות השיווק צילום: פיקסביי

את רינה יוגל מנכ"ל חברת "טקסטלי", חברה העוסקת בשיווק באמצעות תוכן, פגשתי בכנס שדן בשוק התעסוקה לאחר משבר הקורונה.

משבר הקורונה יצר טלטלה בשוק התעסוקה, אומרת רינה, עובדים רבים הוצאו לחל"ת או פוטרו ממקומות העבודה שלהם, אך מנגד הוא יצר הזדמנויות רבות לעובדים המעוניינים לעשות הסבה מקצועית או להתחיל בקריירה חדשה. עובדים שיפנימו את המציאות החדשה ו"ימציאו את עצמם מחדש" עשויים למצוא את עצמם בסוף המסלול עם מקצוע מבוקש שהביקוש אליו רק גובר והולך מיום ליום ועם שכר מתגמל בהתאם.

הקורונה זרקה למים בעלי עסקים רבים בלי גלגל הצלה, לעסקים רבים נרשמו הפסדים, אך לצד ההפסדים נבנתה תרבות עסקית חדשה הכוללת שימוש גדל והולך בדיגיטל ברמה היום יומית.

בזמן שכולנו היינו סגורים בבתים למדנו להסתדר בעזרת המחשבים והטלפונים החכמים. ערכנו את הקניות באמצעות הרשת, רכשנו טלפונים, טלוויזיות, מוצרי חשמל, אופנה, מוצרי מזון ועוד. המגפה אילצה בעלי עסקים רבים לבצע הערכה מחודשת ולהגביר את הנוכחות שלהם ברשת האינטרנט, ונכון להיום, כשנה אחרי המגיפה, לכל בעל עסק המכבד את עצמו יש אתר ברשת ועסקים וחברות גדולות מחזיקים בממוצע שלושה ערוצים מקוונים ויותר. המהפכה הדיגיטלית של בעלי העסקים התחילה בקורונה, אומרים מומחי השיווק, אבל זה ימשיך ללוות אותנו גם בעתיד.

פרסומות ומודעות בעיתוניםOUT  , תוכן שיווקי IN

מהפכת הדיגיטלי הפכה את התוכן השיווקי לפלטפורמת השיווק העיקרי ואת כתיבת התוכן למקצוע משגשג שהביקוש אליו גובר מיום ליום. כותב תוכן שיווקי, מסבירה רינה, הפך להיות סוכן השיווק שמאחורי המקלדת המחליף בהצלחה את "סוכני השיווק הישנים" שניסו לשווק לנו את הסחורה באמצעות פרסומות ומודעות במדיות השונות.

כתיבה שיווקית זוהי אסטרטגיית מכירות המבוססת על כתיבת תוכן רלוונטי ובעל ערך כדי למשוך את הגולשים המזדמנים ברשת ולהפוך אותם ללקוחות משלמים. זוהי שיטת שיווק הצומחת במהירות בכל העולם וגם בישראל, שיטה המתבססת על בניית אמון ומערכת יחסים ארוכת טווח בין בעל העסק או המוצר לבין הלקוח כדי לחשוף את המוצר ללקוחות פוטנציאליים רבים. באמצעות התוכן, בעלי המוצר מעניקים לגולש ידע רב בעל ערך על אודות המוצר, הם מתארים את התועלות שלו, לוחצים לו על נקודות הכאב ונותנים לו להבין שהמוצר שלהם יפתור לו את הבעיות וימלא את הצרכים שלו.

הלקוח שקורא את התוכן השיווקי, לומד להכיר את המוצר ואת בעל המוצר, הוא רואה בו מומחה מוביל בתחום וכשהוא יצטרך את המוצר הוא יפנה אליו.

אם אתם אוהבים לכתוב, "מכללת טקסטלי" מזמינה אתכם ללמוד מקצוע חדש ולהשתלב בתחום חדש, מרתק ומתגמל, תחום שבו הביקוש גובר מיום ליום. קורס כתיבה שיווקית און ליין של "מכללת טקסטלי" יכשיר אתכם כותבי תוכן מעולים ויאפשר לכם להשתלב במקצוע עדכני, חדש ומתגמל כקריירה חדשה או כהכנסה נוספת.

שיווק באמצעות תוכן נשמע לי תחום חדשני ומרתק, והחלטתי לשאול את רינה מספר שאלות.

האם כל אחד יכול להשתלב בתחום?

כתיבה שיווקית מתאימה לכל מי שיש לו אהבה למילה הכתובה. אתם לא חייבים להיוולד עם העט ביד כדי להשתלב בתחום ולא חייבים להיות טיפוסים יצירתיים. קורס כתיבה שיווקית של "מכללת טקסטלי" ילמד אתכם את כל סודות המקצוע! 80% מאומנות הכתיבה השיווקית היא טכניקה נלמדת ונרכשת ורק כ20% מהתוכן נשען על יצירתיות ועל היכולת לפתח רעיונות חדשים.

למה את ממליצה לאנשים להשתלב בתחום?

כי הביקוש האדיר לשיווק באמצעות תוכן גרם לביקוש רב לכותבי תוכן מקצועיים וטובים, ביקוש הגובר מיום ליום.

כי כותב תוכן שיווקי יכול לעבוד כעצמאי או להשתלב כשכיר במשרדי פרסום ובחברות ליחסי ציבור.

 כי כותב תוכן יכול לעבוד מכל מקום בעולם, בכל שעה ובכל יום שהוא בוחר לעבוד, להיות עצמאי ובלי בוס על הראש. כל מה שצריך זה מחשב וחיבור לאינטרנט, אפשר גם אינטרנט מסונן.

כי אין צורך בהשקעה כספית כדי להרוויח. אתם לא צריכים להשקיע בשנות לימודים ארוכות ובשכר לימוד גבוה, אין צורך לקנות מלאי ולהשקיע בסחורה, לנהל מו"מ מתיש עם ספקים, אתם צריכים רק לעבור קורס כתיבה שיווקית און ליין ולהתחיל לעבוד וכבר אחרי חודש עבודה, תוכלו להחזיר את ההשקעה.

כי אין צורך לרדוף בכל יום אחרי לקוחות חדשים. חלק גדול מהלקוחות הופכים להיות לקוחות קבועים המספקים עבודה קבועה בכל חודש.

מי את רינה ואיך הגעת אל התחום?

סיימתי בהצלחה לימודי תנ"ך ולשון לתואר ראשון, לימדתי בבתי ספר תיכוניים והגשתי לבגרות. אהבתי את העבודה, אך המשכורת לא סיפקה אותי. חיפשתי דרך להגדיל את ההכנסה החודשית, לממש את עצמי ואת היכולות שלי ולמצוא עבודה שתאפשר לי לנהל את סדר היום כמו שאני רוצה, להחליט מתי ואיפה לעבוד וכמה אני רוצה להרוויח.

למדתי עריכה לשונית ועבדתי בהוצאות ספרים וכעורכת לשון עצמאית. אחד מהלקוחות שלי היה סטודנט עולה חדש מחבר העמים שנזקק לעריכה לשונית לעבודות האקדמאיות שלו באוניברסיטה. הימים היו ימי תחילת עידן האינטרנט, הוא אומנם למד מדעי תזונה, אבל מאוד מהר הוא הבין שהכסף הגדול נמצא ברשת. הוא החל לעסוק בבניית אתרים וקידום אתרים אורגני והציע לי לממש את אהבת הכתיבה ולהצטרף אליו.

הוא לימד אותי את סודות הכתיבה ברשת ואני נכבשתי בקסמה. עדיין עסקתי בהוראה, אך במקביל עסקתי בכתיבת תוכן כהכנסה נוספת. כבר בחודש הראשון קיבלתי עבודה ככותבת תוכן באתר נדל"ן, הרווחתי שלושת אלפי שקלים בכל חודש, כמחצית מהשכר שהשתכרתי אז כמורה.

העבודה ריתקה אותי, השקעתי משאבים רבים בלימודים, למדתי אצל טובי הקופירייטרים ואנשי השיווק בארץ, עזבתי את ההוראה ופתחתי חברת תוכן. כשהעסק שלי גדל, חיפשתי כותבי תוכן מוכשרים בשוק וגיליתי שקשה למצוא כותבים מקצועיים, וכך נולד הרעיון לפתוח את "מכללת טקסטלי". עד פרוץ הקורונה העברתי קורסים פרונטליים, אך הקורונה שינתה את כללי המשחק, והקורס הפרונטלי הפך להיות קורס דיגיטלי.

למי מתאים הקורס?

אל הקורס שלי מגיעים אנשים המעוניינים להשתלב בתחום ולבנות קריירה מקצועית או  ליהנות מהכנסה נוספת.

הקורס מתאים גם לאנשי עסקים ולעצמאים נותני שירותים המעוניינים ללמוד את סודות השיווק ברשת כדי לשווק בהצלחה ולקדם קידום אתרים אורגני את המוצרים או את השירות שלהם במנועי החיפוש.

הקורס מתאים גם לאנשים שמוכרים באייבי, באמזון או עוסקים בשיווק שותפים הרוצים לחזק את המכירות שלהם באמצעות תוכן.

לכל מי שעוסק/ לומד קידום אתרים אורגני או רוצה לקדם את האתר שלו באמצעות כתיבה שיווקית חייב להתמחות בכתיבת תוכן איכותי כדי להתאים את עצמו לדרישות של גוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם, בהווה ובעתיד. 

רבים כבר ניסו דרכים רבות של הכנסה נוספת ולא הצליחו, למה לבחור דווקא בקורס שלך?

כי הקורס שלי הוא לא קורס תיאורטי, הוא קורס ממוקד עבודה. בסיום הקורס אני אלמד אתכם איך להשתלב בקורס ואיך למצוא עבודה.

לסיום, אומרת רינה בחיוך, "טקסטלי" חוגגת יום הולדת והיא בת עשרים. לכבוד יום ההולדת יצרנו שיתוף פעולה עם "עגם שיווק באינטרנט" ואנו מציעים הזדמנות חד פעמית, קורס כתיבה שיווקית און ליין במחיר אטרקטיבי במיוחד!

 

תוכן שיווקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד