ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"תרגום של הסתה"

בן-גביר יצא לטיול והותקף על ידי ערבים

לאחר שהופץ סרטון הסתה על ידי גורמים בתנועה האיסלמית, יו"ר 'עוצמה יהודית' הותקף היום על ידי פורעים ערבים בנחל חצבאני: "האירוע הבא יכול להיגמר ברצח", הזהיר הח"כ | העוזרת הפרלמנטרית שלו נפצעה ברגלה; המשטרה הגיעה למקום ועצרה שני צעירים בחשד למעשה

בן-גביר יצא לטיול והותקף על ידי ערבים
איתמר בן גביר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר הותקף על ידי צעירים ערבים כאשר הגיע לטיול בנחל חצבאני בצפון. גם העוזרת הפרלמנטרית שלו הותקפה ונפצעה ברגלה. כוחות משטרה הגיעו למקום, ושני חשודים נעצרו.

"רק הבוקר פורסם סרטון הקורא לרצוח אותי", הזכיר יו"ר 'עוצמה יהודית' לאחר האירוע. "וכעבור שעות מספר אנחנו רואים תרגום של ההסתה לאירועי אלימות חמורים".

הוא המשיך ומסר: "האירוע היום נגמר בפציעה של העוזרת הפרלמנטרית שלי, והאירוע הבא יכול להיגמר חס וחלילה ברצח".

"אין לי ספק שאם עופר כסיף היה מותקף כך המשטרה הייתה מאבטחת אותו במהירות, ועל גורמי הביטחון להתעורר עוד היום ולהבטיח שמירה על בטחוני, אפילו שאני חבר כנסת מהימין", טען.

כזכור, מוקדם יותר היום סרטון הסתה, שהופץ על ידי גורמים מהתנועה האיסלאמית אליה משויכת מפלגת 'רע"מ', נשמע שיר בערבית, הכולל מילות הסתה שמתפרשות כקריאה לפגוע ביו"ר 'עוצמה יהודית'.

"דמו בראשו, מי שיבוא להר הבית שיבוא עם תכריכים. גורלו כמו יהודה גליק", נאמר בסרטון, שמתפרסם עם תמונות רקע של ח"כ איתמר בן גביר כשהמילים בשיר מיוחסות אליו.

בן-גביר הגיש תלונה לקצין הכנסת יוסף גריף ולמפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, שכזכור האשים את הראשון בפרעות שפרצו בערים המעורבות לפני כחודש.

איתמר בן גביר פורעים ערבים חצבני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד