ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"אתה נאיבי"

"האסון של השמאל": בן כספית התעמת עם הח"כ ממרצ

בקואליציה מתקשים לגייס רוב להצעת החוק האוסרת איחוד משפחות פלסטיניות, וחבר הכנסת מוסי רז מ'מרצ', שחברה בקואליציה אמר כי הוא מתנגד לה: "החוק הזה מזיק לביטחון ישראל" | העיתונאי בן כספית תקף: "אתה נאיבי" 

"האסון של השמאל": בן כספית התעמת עם הח"כ ממרצ
בן כספית צילום: פלאש 90

ברקע הבקשות מהאופוזיציה לתמוך בחוק האוסר איחוד משפחות ערביות, היום (חמישי) הפרשן בן כספית וחבר הכנסת מוסי רז מ'מרצ', שחברה בקואליציה, התעמתו לאחר שהאחרון אמר כי הוא מתנגד לחוק.

"הסיעה תתכנס ותחליט. החוק הזה רע", אמר רז בראיון ל'103fm'. "הוא חוק שפוגע בשוויון בשם איזשהו חשש שאולי יקרה משהו".

הוא המשיך: "החוק בא כחוק זמני פעם ראשונה לדעתי לפני 18 שנה ומוארך כל שנה, והגיע הזמן להפסיק דווקא עכשיו עם ממשלה שיש בה שני שרים ערבים ועם רשימה ערבית שגם נתניהו הכשיר אותה".

"כשאנחנו בפתחו של עידן חדש אני מקווה לפחות בתחום יחסי ערבים יהודים, סביר להניח שהממשלה לא תהיה שונה בנוגע לשטחים הכבושים, אבל לפחות לגבי יהודים וערבים בארץ החוק הזה מיותר", הוסיף ח"כ רז.

"אתה האסון של השמאל, ואתה נאיבי", תקף כספית וגינה את דעותיו של רז, והאחרון השיב: "באנשים כמוך אני רואה את עומק הגזענות. לפני החוק, מדינת ישראל הייתה לא פחות יהודית עם לא פחות רוב יהודי מהיום. המאזן לא משתנה כל כך מהר".

"אהיה נאמן להסכם הקואליציוני, אני לא מכיר בהסכם הקואליציוני סעיף שמחייב אותי להצביע בעד הצעה כזאת רעה אבל אם אמצא - אמלא את ההסכם. החוק הזה מזיק לביטחון ישראל ולשותפות היהודית והערבית", סיכם.

בן כספית מוסי רז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד