ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
צפו בוידאו

נתניהו ממשיך את הקמפיין: "הורדנו את המסכות"

ראש הממשלה נתניהו לא איבד את מרצו הוא כבר נמצא בעיצומו של קמפיין נגד נפתלי בנט בניסיון לפורר את הממשלה החדשה. צפו בוידאו שהוא מפרסם היום

נתניהו ממשיך את הקמפיין: "הורדנו את המסכות"
נתניהו ביציאה מהקלפי צילום: Marc Israel Sellem/POOL

לא נראה שקמפיין הבחירות הסתיים, גם לאחר הקמת הממשלה, ממשלה שקמה על חודו של קול, אך בכל הנוגע לקמפיין בחירות של הליכוד, הממשלה החדשה חייבת ליפול, ונתניהו מפרסם סרטון חדש על הממשלה החדשה.

נתניהו אמר בוידאו כי "פעלנו להוריד את המסכות, עכשיו אנחנו צריכים להוריד את המסכה של ממשלת ההונאה".

נתניהו גם פרסם בחשבון הטלגרם שלו לפני מספר ימים על האיש שהדיח את ווינסטון צ'רצ'יל האגדי, אחד מגדולי מנהיגי המערב במאה ה-20.

"היום רבים עושים השוואות בין קלמנט אטלי, שאיש לא מכיר ולא זוכר, לבנט. אבל ההשוואה הזו שגויה, אטלי נבחר ע"י רוב הציבור הבריטי. זה לא שבנט רק לא נבחר, הוא נבחר שלא. הציג את עצמו כמועמד לראשות ממשלה ו-95% מהציבור בחרו אחרת. הוא כל כך לא נבחר עד שאפילו את ה-5% שבחרו בו, הוא רימה" כתב נתניהו.

"ההשוואה הזו שגויה גם, כי את בנט יזכרו. לדיראון. לא רק שיזכרו אותו, אלא שבנט יהפוך למושג שמתאר נוכלות נטולת מעצורים. נוכלים קטנים ממנו, כמו גולדפרב ושגב, אנחנו זוכרים. בנט הולך להיכנס לפנתיאון הישראלי ואולי אף העולמי, כרודף שררה נטול מעצורים, שהיה מוכן לכל שקר ורמיה של בוחריו ופעיליו שלו, רק כדי לתפוס את השלטון. האיש שקיבל את התפקיד הנבחר הרם ביותר בישראל, עם תמיכה ציבורית אפסית, רק כי הסכים למכור את נשמתו ליריבים האידיאולוגים של הדרך שאותה התיימר לייצג במשך 10 שנים".

"ההיסטוריה, הישראלית והעולמית, תזכור את נתניהו כאחד מגדולי המנהיגים והוא יהפוך למיתוס הרבה מעבר למה שהוא כעת. דבר שיגרום עוד יותר לא לשכוח ולא לסלוח לבנט וחבורתו העלובה".

"בקיצור, בנט, היית מת שיזכרו אותך (או שישכחו אותך) כמו קלמנט אטלי". כתב נתניהו.

בנימין נתניהו נפתלי בנט וינסטון צ'רצ'יל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד