ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
המצרים מנסים להרגיע

"נצא לסבב נוסף": ישראל מאיימת על חמאס

בעקבות השריפות בעוטף מבלוני תבערה ששוגרו מעזה, ישראל מעבירה מסר לחמאס, ובו הם מבהירים כי המצב ימשך - הם יפסיקו להכיל, ואף יתכן כי יצאו לסבב נוסף | המצרים מנסים להרגיע את המצב, ולהמשיך בשיחות להספקת האש

"נצא לסבב נוסף": ישראל מאיימת על חמאס
צעירים מפריחים בלוני תבערה צילום: Fadi Fahd/Flash90

שבועות בודדים לאחר סיום מבצע 'שומר החומות' ולאחר שהוחלף השלטון, היום (חמישי) ישראל מעבירה מסר לחמאס, כי יפסיקו להכיל ויתכן כי יצאו לסבב לחימה נוסף.

המסר מגיע בעקבות הפרחת הבלונים מרצועת עזה לעבר שטחה של ישראל, כשעד כה לפחות 8 שריפות פרצו היום בעוטף. זהו היום השלישי ברציפות בו פורצות שריפות בדרום כתוצאה מבלוני התבערה.

שלשום חיל האוויר תקף הלילה שורת יעדי טרור, אך אתמול צה"ל נמנע מלתקוף, ובדרום מיואשים ומתוסכלים, זאת אחרי שהבטיחו להם כי המשוואה תשתנה, וישראל תחזיר על שיגורי בלונים כמו שיגורי רקטות.

בינתיים במצרים, שם מנסים לנהל מגעים על הפסקת האש עוד ממבצע 'שומר החומות', מנסים לשמור על המצב ולמנוע את קריסת המשא ומתן.

המצב הוסיף להתחמם בימים האחרונים בעקבות מצעד הדגלים שהתקיים בירושלים, זאת לאחר שבוטל ביום ירושלים עקב שינוי במסלול. עד לתחילת הצעדה, חמאס העביר מסרים כי יוביל להסלמה אם יתקיים, אך עד לרגע זה לא קיימו זאת.

עזה יישובי עוטף עזה חמאס שומר החומות בלוני תבערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד