ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"לא ניצחנו"

טראמפ הודה לראשונה כי הפסיד בבחירות

לראשונה נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ, הודה בראיון לרשת 'פוקס ניוז', כי לא ניצח וכי הבחירות לא נגנבו | הוא רמז לגבי הבחירות הבאות בשנת 2024; "אנשים מחבבים אותי יותר מתמיד"

טראמפ הודה לראשונה כי הפסיד בבחירות
דונלד טראמפ צילום: ועידת CPAC 2021

נשיא ארצות הברית ה-45 דונלד ג'יי טראמפ הודה בראיון לשון האניטי ברשת 'פוקס ניוז', כי ג'ו ביידן ניצח אותו, "היינו אמורים לזכות בקלות, היה מספיק לנו 64 מיליון קולות" אמר טראמפ. "לבסוף קיבלנו 75 מיליון קולות, ולא זכינו".

בשיחה עם האניטי ממועדון הגולף בבדמינסטר בניו ג'רזי, שם הוא מבלה את הקיץ, אמר טראמפ כי חמשת החודשים של נשיאות ביידן מראים לבוחרים מדוע הוא היה צריך להיבחר מחדש.

טראמפ דיבר על מצבה הכלכלי של ארה"ב, "הייתה לנו תעשיית אנרגיה נהדרת, ובסופו של דבר היינו עם מחירים נמוכים, ועכשיו אנחנו לא נהיה - תוך מספר שבועות אנחנו כבר לא נהיה עצמאיים באנרגיה, ואנחנו נשען שוב על המזרח התיכון ורוסיה, ועל כל האנשים האחרים האלה כי אנחנו מתנהגים מאוד מאוד בטיפשות".

הוא אמר שוב כי הוא שוקל להתמודד לנשיאות בשנת 2024. "החדשות המזויפות לא אוהבות לדבר על זה, אבל המספרים באמת מדהימים, אני עובד כדי שייבחרו הרבה אנשים טובים לקונגרס" אמר בהתייחסו לבחירות אמצע הקדנציה ב-2022. "ואז נקבל החלטה לגבי 2024, אבל אם אתה מסתכל על המספרים, אנשים מחבבים אותי יותר מאי פעם". אמר טראמפ.

הבחירות לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד