י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מתגעגעת לטראמפ

אחייניתו של בן לאדן: "ביידן שברירי וחסר יכולת"

נור בין לאדין, אחייניתו של אוסאמה בן לאדן המתגוררת בשוויץ, ותמכה בטראמפ בבחירות האחרונות בארה"ב, טוענת כי ארה"ב מובלת על ידי חבורה סודית, וביידן לא באמת הנשיא | "ביידן הוא אדם שברירי וחסר יכולת, מישהו אחר מנהל את העניינים מאחורי הקלעים"

אחייניתו של בן לאדן: "ביידן שברירי וחסר יכולת"
ג'ו ביידן צילום: פלאש 90

אחייניתו של הארכי טרוריסט, אוסאמה בן לאדן, תומכת נלהבת של דונלד טראמפ, אמרה כי ג'ו ביידן "שברירי, חלש וחסר יכולת", וטענה כי מישהו אחר מנהל את ארה"ב מאחורי הקלעים, נור בין לאדין, אמרה ל'דיילי מייל', כי "ביידן אינו מייצג את אמריקה".

"ביידן הוא דמות חלשה, אבל אני לא מאמינה שהוא אחראי על ארצות הברית כרגע, הבלבול החוזר ונשנה בין סוריה ללוב, וכלה בחוסר יכולתו לקיים מסיבת עיתונאים משותפת עם הנשיא פוטין, שלא לדבר על שאלות העיתונאים שתוכננו מראש, ברור שמשהו אינו כפי שמוצג" אמרה.

בעבר היא שינתה את שם משפחתה מבן לאדן, לבין לאדין. אביה יסלם בין לאדין הוא אחיו הגדול למחצה של מנהיג הטרור אוסאמה בן לאדן שחוסל על ידי ארה"ב, ואמה היא כרמן דפור, סופרת שוויצרית.

בראיון שהעניקה לפני הבחירות בארה"ב לתקשורת האמריקאית, אמרה נור בין לאדין, אחייניתו של הטרוריסט המפורסם אוסאמה בן לאדן, מייסד ארגון הטרור אל קעידא, שחוסל לפני מספר שנים, כי רק הנשיא דונלד טראמפ יכול למנוע עוד אסון כמו 11 בספטמבר: "התקפה נוספת בסגנון הפיגוע במגדלי התאומים בה נהרגו 3000 בני אדם עשויה להיות ממש מעבר לפינה אם ג'ו ביידן ייבחר לנשיא". כך הזהירה נור בין לאדין, אחייניתו של מי שעמד מאחורי פיגועי הטרור ב-11 בספטמבר 2001, אוסאמה בן לאדן.

השם בין לאדין מאוית שונה משם המשפחה המוכר "בן לאדן" בכוונה תחילה, כדי להיות שונה מהדוד הטרוריסט שלה. כך על פי הדיווח. נור בין לאדין מתגוררת בשוויץ אך אמרה שהיא רואה עצמה "אמריקאית בנשמה". דגל ארה"ב ענק נתלה בחדר ילדותה בגיל 12 והחופשה החלומית שלה היא טיול קרוואנים ברחבי אמריקה.

נור הייתה בת 14 כשדודה ביצע את המתקפה הקטלנית ביותר על אדמת ארה"ב בהיסטוריה. מרגע שהמטוס השני פגע, היא ידעה שחייה לעולם לא יהיו אותו דבר. "הייתי כל כך הרוסה" היא נזכרה. "נסעתי למדינות בארצות הברית עם אמא שלי כמה פעמים בשנה מגיל שלוש ואילך, ארה"ב היתה הבית השני שלי".

אוסמה בן לאדן ג'ו ביידן דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד