י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
גריסת המסמכים

בקואליציה לא נרגעים וקוראים: לחקור את נתניהו

בעקבות הדיווח כי מסמכים שנשמרו בכספות במשרד רה"מ נגרסו בהוראת נתניהו לפני כניסתו של בנט, בשמאל קוראים ליועמ"ש לבדוק את העניין: "עניין זה מחייב בדיקה מהירה ויסודית" | חה"כ יאיר גולן קרא לחקור את יו"ר האופוזיציה ישר: "יתכן ומדובר בנזק לראיות מפלילות"

בקואליציה לא נרגעים וקוראים: לחקור את נתניהו
קמפיין הליכוד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע המשך ניהול תיקי האלפים בעניינו בבית המשפט, היום (שישי) נשמעה קריאה למפכ"ל המשטרה ולראש השב"כ, לחקור את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

הקריאה מגיעה לאחר שאתמול פורסם ב'הארץ' כי מסמכים, שהיו בכספות באקווריום משרד ראש הממשלה, נגרסו ביום ראשון האחרון - ביום בו נפתלי בנט הושבע לראש ממשלה, וזאת בהוראת נתניהו לעובדיו.

"אני קורא למפכ״ל ולראש השב״כ לפתוח בחקירה מיידית נגד ראש האופוזיציה", קרא חה"כ יאיר גולן מ'מרצ' והמשיך, "בגין גריסת המסמכים טרם עזיבתו את משרד רה״מ, ייתכן ומדובר בנזק לראיות מפלילות. אסור לעבור על כך לסדר היום".

גם יו"ר ועדת חוקה חבר הכנסת גלעד קריב מ'העבודה' קרא לחוקר את העניין: "ישנו חשד כבד לפעולה בניגוד לחוק ובחריגה מוחלטת מכללי המנהל התקין. פעולה זו מהווה פגיעה ברציפות השלטונית ועלולה לסכל את העברת השלטון המסודרת והנאותה בין ממשלה אחת לרעותה".

קריב, החבר בקואליציית השינוי, נמשיך ואמר: "לאור חומרת החשדות אבקשך להורות לאלתר על בדיקת החשדות בידי גורמי אכיפת החוק ובטחון המדינה הרלוונטיים".

"עניין זה מחייב בדיקה מהירה ויסודית שכן היא נוגעת ללב החיים הדמוקרטיים – העברת שלטון מסודרת ותקינה מממשלה נבחרת אחת לממשלה הנבחרת הנכנסת לנעליה – ולא פחות מכך גם לסוגיות של ביטחון המדינה", הוסיף.

בנימין נתניהו יאיר גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד