י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סערת גריסת המסמכים

הליכוד במתקפה: "התקשורת מגויסת ללטף את השלטון"

לאחר שפורסם כי נתניהו הורה לגרוס מסמכים בלשכת רה"מ לפני שבנט נכנס לתפקיד, במפלגתו מכחישים: "דבר שלא היה ולא נברא" | בנוסף תקפו את התקשורת: "מגוייסת ללטף את השלטון ולתקוף את האופוזיציה בטענות שווא מגוכחות"

הליכוד במתקפה: "התקשורת מגויסת ללטף את השלטון"
בנימין נתניהו צילום: גילי יערי, פלאש 90

במפלגת 'הליכוד' מגיבים היום (שישי) לדיווח ב'הארץ' שבו נטען כי בנימין נתניהו הורה לגרוס מסמכים שנשמרו במשרד ראש הממשלה - לפני שנפתלי בנט נכנס להחליפו.

"‏התקשורת שתמיד תקפה אותנו בטענה שתפקידה לבקר את הממשלה, עכשיו מגוייסת ללטף את השלטון ולתקוף את האופוזיציה בטענות שווא מגוחכות", טענו בליכוד.

לדבריהם, "הדוגמה האחרונה היא הטענה האבסורדית שבוצעה כביכול גריסה של מסמכים רשמיים בלשכת ראש הממשלה, דבר שלא היה ולא נברא. ‏זהו שקר מופרך שהרי כל מסמך רשמי מתועד ונשמר דיגיטלית במערכת המחשוב הממשלתית".

"התקשורת תמשיך בפייק ניוז נגדנו עד שנפיל את הממשלה המסוכנת הזאת, ואז אחרי תקופת הליטוף לממשלת ההונאה היא תחזור לתקוף אותנו - ורק אותנו - כמנהגה", כך בהודעה רשמית מטעם מפלגת 'הליכוד'.

נזכיר כי אתמול דווח כי מסמכים, שהיו בכספות משרד ראש הממשלה, נגרסו ביום ראשון האחרון - ביום בו יו"ר 'הליכוד' סיים את תפקידו, ובנט הושבע לראש ממשלה.

מי שהורה לגרוס את המסמכים, על פי הפרסום, הוא נתניהו עצמו, זאת למרות שהחוק אוסר לעשות זאת: "כל מסמך הנוצר במהלך עבודתו של עובד המדינה או מתקבל אצלו עקב עבודתו - שייך למדינה ועליו להיות מוחזק במשרד", נכתב בתקנון שירות המדינה.

בתגובה לדיווח, יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט, חבר הכנסת גלעד קריב מ'העבודה' קרא לחקור את העובדות שכן לדבריו: "ישנו חשד כבד לפעולה בניגוד לחוק ובחריגה מוחלטת מכללי המנהל התקין. פעולה זו מהווה פגיעה ברציפות השלטונית ועלולה לסכל את העברת השלטון המסודרת".

"עניין זה מחייב בדיקה מהירה ויסודית שכן היא נוגעת ללב החיים הדמוקרטיים – העברת שלטון מסודרת ותקינה מממשלה נבחרת אחת לממשלה הנבחרת הנכנסת לנעליה – ולא פחות מכך גם לסוגיות של ביטחון המדינה", הוסיף.

גם חבר הכנסת יאיר גולן מ'מרצ' קרא לחקור, והוא בניגוד לקריב, קרא לחקור את נתניהו עצמו: "אני קורא למפכ״ל ולראש השב״כ לפתוח בחקירה מיידית נגד ראש האופוזיציה בגין גריסת המסמכים טרם עזיבתו את משרד רה״מ, ייתכן ומדובר בנזק לראיות מפלילות. אסור לעבור על כך לסדר היום".

מפלגת הליכוד בנימין נתניהו כלי התקשורת התקשורת הישראלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד