ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"כסיל ואוויל גמור"

הח"כ מ'ישראל ביתנו' מרגיע: לא אפגע בממשלה

לאחר שבתחילת השבוע דווח כי זעם על יו"ר 'ישראל ביתנו' על כך שלא קיבל תפקיד שר לפי דרישתו, אלי אבידר מודיע כי לא יפגע בקואליציית בנט-לפיד: "מי שחושב שאפגע בממשלת השינוי - הוא כסיל" | בנוסף קרא: "יש צורך לבקש את אצבעותיהם של טיבי ועודה"

הח"כ מ'ישראל ביתנו' מרגיע: לא אפגע בממשלה
אלי אבידר צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ברקע החשש ממשבר בעקבות חוק האזרחות שיעלה בכנסת השבוע, היום (שבת) חבר הכנסת אלי אבידר מ'ישראל ביתנו', שבתחילת השבוע דווח כי זעם על יו"ר מפלגתו אביגדור ליברמן על אי קבלת תפקיד, הודיע כי לא יפגע בממשלת השינוי.

"מי שחושב שאפגע בממשלת השינוי, בגלל תפקיד, הוא כסיל ואוויל גמור", כתב אבידר. "איך הגענו למצב שהליכוד הוא שמעניק/מונע לגיטימציה מגורם פוליטי במדינת ישראל?".

הוא המשיך: "איך הגענו למצב שח"כ מנסור עבאס ותנועתו לגיטימיים; רק בגלל שהליכוד קיים אתם משא ומתן? פוליטיקה היא מספרים. עיניכם הרואות את יחסי הכוחות".

"חייבים לפרוץ את מסגרות הלגיטימציה ולא לפעול בתוך גבולות הגזרה שמגדירים בעבורנו חברינו בתנועת הליכוד", טען אבידר וקרא, "יש צורך לבקש את אצבעותיהם של חברי הכנסת אחמד טיבי ואיימן עודה, וסיעותיהם". 

"הצלחת ממשלת השינוי, בהובלת תהליכים משמעותיים למען החברה הישראלית, חשובה יותר מכל ספין פוליטי ילדותי", סיכם אבידר.

האם בכל זאת אבידר מציג דעה עצמאית בשונה מיו"ר מפלגתו? דרישתו להיעזר בח"כי הרשימה המשותפת מעוררת תמיהה שכן יו"ר מפלגתו אביגדור ליברמן התבטא בעבר חריפות כלפי הרשימה המשותפת ולא אבה לשתף עמם פעולה בשום צורה.

אביגדור ליברמן ממשלת בנט לפיד הרשימה המשותפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד