י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הזנב תמיד התנדנד

אבל בבית הלבן: הכלב של ביידן מת

אבל השתרר היום בבית הלבן, עם מותו של הכלב צ'אמפ שהיה צמוד לנשיא ג'ו ביידן ורעייתו | "אנחנו אוהבים את המתוק הזה והטוב שלו, ונתגעגע אליו תמיד" ספד לו הנשיא

אבל בבית הלבן: הכלב של ביידן מת
הכלב של ביידן צילום: מתוך הטוויטר של הנשיא ביידן

לאחר ארבע שנים של כהונת טראמפ, שבו הכלבים להתגורר בבית הלבן עם כניסתו של ג'ו ביידן יושבע למעון הרשמי בינואר 2021. היום (שבת קודש) השתרר אבל בבית הלבן, עם מותו של הכלב צ'אמפ שהיה צמוד לנשיא.

עם פטירתו פסם הנשיא הודעת אבל מיוחדת וכתב: "ברגעים המשמחים ביותר שלנו ובימינו הכאובים ביותר, הוא היה שם איתנו, רגיש לכל הרגשה, אנחנו אוהבים את המתוק הזה והטוב שלו, ונתגעגע אליו תמיד, אפילו כשכוחו של צ'אמפ דעך בחודשים האחרונים שלו, כשנכנסנו לחדר, הוא היה מיד מושך את עצמו למעלה, הזנב שלו תמיד מתנדנד, איפה שהיינו הוא רצה להיות, הכל היה טוב יותר כשהוא היה לידנו".

צ'אמפ לא היה הכלב היחיד בבית הלבן, לצידו נכנס גם מייג'ור, צ'אמפ נחי עם בני הזוג ביידן משנת 2008. הנשיא ברק אובמה שכיהן בין השנים 2008 - 2016 הבטיח לבנותיו מליה וסאשה, גור כלבים אם הוא ינצח בבחירות 2008, וג'ו הבטיח את אותה ההבטחה לג'יל אשתו.

השם צ'אמפ, נבחר על ידי נכדותיהם של הנשיא הנבחר ואשתו, הכלב נרכש ממגדל כלבים בפנסילבניה והתגורר במעון המשנה לנשיאות במהלך שתי כהונותיו של ג'ו כסגן נשיא של אובמה.

הנשיא הנבחר ג'ו ביידן עם כלבו.

ג'ו ביידן התמודד באותה תקופה עם תגובות חריפות מטעם ארגוני 'צער בעלי חיים', לאחר שרכש ​​את הכלב ממגדל כלבים במקום ממעון כלבים שנאספו מהרחוב, מאוחר יותר הוא וג'יל אימצו את הכלב השני שלהם, מייג'ור, מהעמותה ההומנית של דלאוור בשנת 2018.

יצוין כי חודשים ספורים לאחר שנבחר שלח הנשיא את שני כלביו חזרה לבית משפחתו בווילמינגטון, דלאוור, לאחר שהצעיר מבין שני הרועים הגרמנים היה מעורב בתקרית נשיכות עם איש ביטחון בבית הלבן.

כלב ג'ו ביידן הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד