י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"מגיע לו עונש" • צפו

התקפה חריפה של הרב מאזוז נגד סמוטריץ'

ראש ישיבת 'כיסא רחמים', הגר"מ מאזוז, תקף בשיעורו השבועי במילים קשות וחריפות את חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', וציטט את הפסוק ב'משלי' על אלה שנחשבים חברים לשטן: "אח הוא לבעל משחית"

התקפה חריפה של הרב מאזוז נגד סמוטריץ'
הגאון הרב מאיר מאזוז צילום: פלאש 90

ראש ישיבת 'כיסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, תקף הערב (מוצאי שבת) במילים קשות וחריפות את חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', ואמר עליו כי "אח הוא לבעל משחית".

ראש הישיבה אמר במהלך שיעורו השבועי כי "ביום ההילולא של האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע, התהפכה הממשלה. דיברתי עם בצלאל סמוטריץ' ואמרתי לו: 'מה אתה עושה?'".

לדברי ראש הישיבה, סמוטריץ' ענה לו: "אנחנו לא נכנסים לממשלה שיש בה ערבים". הרב מאזוז ניסה להציע לו כן להצטרף לממשלה ואמר לו: "אז תיכנס אתה עם חבר אחד ולא צריך ערבים".

הרב טען כי סמוטריץ' לא רצה להבין, וציטט את הפסוק ב'משלי' על אלה שנחשבים כחברים לשטן: "גם מתרפה במלאכתו אח הוא לבעל משחית".

רה"י אמר על סמוטריץ': "הגיע הזמן שכל אחד ואחד ישלם על מעשיו. מי שעשה לשם שמיים יקבל שכר. מי שעשה לשם שמיים כביכול, והתכוון לרעה - מגיע לו עונש. אין מנוס מזה".

הגר"מ מאזוז נחשב לאחד מגדולי התומכים בבצלאל סמוטריץ' ולכן, המתקפה מעוררת סערה גדולה ומגלה את דעתו האמיתי של הרב על מי שנחשב כ"שותף למקימי הממשלה הרעה".

כזכור, ראש הישיבה אמר בשיעורו השבועי לפני מספר חודשים כי חרדי שאינו מצביע עבור המפלגות החרדיות שיצביע למפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ'.

בצלאל סמוטריץ הרב מאיר מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד