י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חשש בפלטבוש

נגמר בנס: קליע אקדח נורה לעבר בית הכנסת

כדור שנורה לעבר בית הכנסת בפלטבוש ביום שבת אחר הצהריים, ניפץ את אחת השמשות, והביא לפתיחת חקירה של המשטרה. בזמן הירי אף אחד לא היה בבית הכנסת

נגמר בנס: קליע אקדח נורה לעבר בית הכנסת
הקליע שפגע בחלון בית הכנסת צילום: באדיבות המצלם

בלשי משטרת ניו יורק חוקרים אירוע ירי לעבר בית הכנסת קהל זכרון מרדכי, של הרב שרר, הממוקם בשדרות נוסטרנד, הכדור פגע בחלון צדדי של בניין בית הכנסת בסביבות השעה 14:30 ביום שבת האחרון, כך דווח האתר Yeshiva world news.

בית הכנסת היה ריק בזמן האירוע, ובחסדי שמים איש לא נפגע. נכון לעכשיו משטרת ניו יורק בודקת האם היה באזור אירוע ירי, ואולי הכדור היה הכדור תועה, המשטרה בודקת את צילומי מצלמות האבטחה כדי להגיע ליורים.

האירוע הנוכחי מצטרף לאירוע נוסף שדווח ב"בחדרי חרדים", חסיד שצעד בסביבות השעה 17:00 ביום חמישי האחרון בצומת הרחובות 43 מערב והשדרה ה-12 במנהטן, הותקף על ידי שלושה צעירים שחטפו ממנו את כובעו ודרשו ממנו לצעוק "תשוחרר פלסטין" בתמורה להחזרת הכובע.

ה'ניו יורק פוסט' מדווח, כי הקורבן בן ה-20 עשה כדברי בני הנוער, אך הם עדיין לא החזירו את כובעו וברחו מהמקום על אופניים, כך נמסר מהמשטרה שחוקרת את האירוע.

התקיפה האחרונה היא המשך של תקיפות רבות נגד יהודים בארה"ב, שהתגברו מאז מבצע 'שומר החומות' לפני כחודש מול רצועת עזה. ב-24 למאי גינה נשיא ארה"ב ג'ו ביידן את התקיפות כלפי הקהילה היהודית, וכתב כי "אסור לתת מקום לשנאה".

ירי פלטבוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד